Gå til innhold

Hvorfor ikke kjøpe Golf?

Ofchrist
 Share

Anbefalte innlegg

Sitt å diskutere med en kompis hvorfor han ikke skal kjøpe en golf.

Personlig like æ ikke golf, av allt ting, så skjønne æ ikke hvorfor nån skal kjøpe en golf.

Med andre ord, så treng æ masse mer eller mindre bra argumenta før ikke å kjøpe golf:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

golf er jo en god liten recer, å synes selv av 4ern kan bli ganske pen. men, det er jo fwd, å 4x4 suger jo på de bilene, å sist men ikke mins, det er vag :)

han burde ha en garasje i det minste, dørene på mange vag bile fryse igjen på vinter, å er du heldig å få opp døra, risikerer du å ikke få den igjen, å blir sitende å kjøre med ei hand på ratte, å ei for å holde døra xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf har vært en av verdens mest populære bilmodeller i alle år siden introduksjonen i 1974. Millioner av bilkjøpere tar ikke feil, i sin klasse har disse modellene vært markedsledende det meste av sin levetid. Hvorfor skal man kjøpe noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf har vært en av verdens mest populære bilmodeller i alle år siden introduksjonen i 1974. Millioner av bilkjøpere tar ikke feil, i sin klasse har disse modellene vært markedsledende det meste av sin levetid. Hvorfor skal man kjøpe noe annet?

Tja..Men siden 1974 så har Golf fått en del konkurrenter. Mange biler i den klassen nå i forhold til den gangen ;) BMW 1 serie. (bakhjulstrekker ;) ) Audi A3 osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

golf er jo en god liten recer, å synes selv av 4ern kan bli ganske pen. men, det er jo fwd, å 4x4 suger jo på de bilene, å sist men ikke mins, det er vag :)

han burde ha en garasje i det minste, dørene på mange vag bile fryse igjen på vinter, å er du heldig å få opp døra, risikerer du å ikke få den igjen, å blir sitende å kjøre med ei hand på ratte, å ei for å holde døra xD

Dette kan jo alle dører gjøre, uansett merke, med mangel på smurning :? Ser ikke stort gale i å velge en golf framfor eksempelvis 1-serie. For folk flest har ikke bakhjulstrekk noe å si. Begge bilene har sine fordeler og bakdeler. En standard 1-serie er da knapt nok noe estetisk mesterverk og særlig eksklusiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk flere (Kvinnelige..) på jobb som mener Golfen overgår 1.serie.

Argumentene har vært bakseteplass og FWD.

Skjønne ikke riktig at den plassen skal ha så mye å si, treng man bedre plass kjøpe man en større bil. Poenge med å kjøpe en småbil hvis man skal ha god plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

År etter år er det en eller annen dårlig rødvin (J P Chenet er kroneksempelet) som topper vinmonopolet sine salgslister, men den smaker like simpelt uansett hvor mange BIB av disse som trilles ut fra polet, så hvorfor skal jeg da kjøpe det samme som alle andre kjøper?

Lettere å følge med vin enn med biler, men prinsippet står jeg for uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf er vell ikke det aller verste man kan kjøpe, kunne gjerne hatt en Golf 4 tdi som bruksbil jeg.. Men som entusiastbil ser jeg ikke helt den store gleden, med mindre det er en strøken einser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk flere (Kvinnelige..) på jobb som mener Golfen overgår 1.serie.

Argumentene har vært bakseteplass og FWD.

Skjønne ikke riktig at den plassen skal ha så mye å si, treng man bedre plass kjøpe man en større bil. Poenge med å kjøpe en småbil hvis man skal ha god plass?

Vel folk har forskjellig oppfatting og mening.. Jeg ga ihvertfall opp å diskutere med de. Ene kollegaen skjønte heller ikke hvorfor BMW ikke kunne ha FWD siden det var så overlegent. (ifølge henne)

Argumentene mine kjøpte hun ikke, og rwd var dødfødt vinterstid siden bilen da ble som en slede å kjøre. Dette begrunnet hun med samtaler hun hadde hatt med taxisjåfører med Benz, som hadde sandsekk i bagasjen. (og sannsynligvis dårlige dekk)

For folk som ikke hadde interesse av å kjøre aktivt og på bane så så hun ikke fordelen overhode med rwd. Så da synes jeg hun bare skal få kjøre Golf så slipper man sytingen om det skulle bli noe småtteri på en enserie..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en golf 5 eller 6 om det ikke var for at faren min er BMW mann. Mamma dog, har Golf 6, med karbon detaljer og en veldig frisk motor som er chippa. Og 4x4. Jeg koser meg når jeg kjører Golfenn, men ville heller hatt en 1 serie om jeg først skulle hatt en sånn type bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...