Jon Erik Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Da fikk jeg endelig bilen. Det ble en F11 Har stort sett holdt meg til Audi de siste årene, men nå tenkte jeg det var på tide med noe nytt. Må bare si at jeg har ikke angret, fy f...for en kjøre maskin... Skal få lagt ut flere bilder og litt mer info straks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Grom! Ser helt vanvittig bra ut live.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 nyyyydelig bil hvor stor motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Meget flott og god bil:) bare synd du ikke har skjønt det før nå hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Motor er desverre bare 520D, i dette avgiftlandet var det dyrt nok. Det fine er jo at den er strupa ned til 163hk, så med litt trim så kommer man opp mot 210/220hk og ca 480nm og da går det sikkert greit nok med 2 små unger bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Fikk nye griller i dag, tror det kan blir fint med sorte på den hvite bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Det der var en stk grom og nydelig vogn! Har sett hvit F11 live selv, så kan skrive under på at dette er en nydelig bil. Grattis Flere bilder takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Velkommen til forumet! Gratulere så mye med en nydelig BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Grattis! Dem er pene disse nye 5'erne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Gratulerer. Pene dem nye 5serien, men man må ha m-pakke da Noe jeg ser du har, den var fin i hvit også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Noen flere bilder... Liker veldig de nye baklyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Deilig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Synes dere jeg bør gå for mørke sommerfelger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Gratulerer med pen bil og ikke minst steget opp fra VW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå