Gå til innhold

billigtrim til m20b25


AVT
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har litt lyst til å trimme bilen min, men jeg gidder ikke å legge noe mye penger inn i det siden bilen har så lav verdi fra før.

Hvordan får jeg mest mulig effekt for minst mulig penger?

Hadde vært kult å fått til noe under 10k.

Er det vits, eller får jeg minimalt får den prisen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink til å skru bil, har en plass å stå med det, kan sveise og har det meste av utstyr selv så skal du nok få det fint til. Nå er det mange som sitter inn M50B25 inn i disse bilene, mener å huske du eier en 325IX? hvordan det blir med tilpasninger da, er jeg svært usikker på.

Du kan alltids montere et eller annet turbokit, jeg hadde ikke begitt meg ut på noe sånt da jeg tror at det vil skape en del problemer med driftssikkerhet.

Disse vanlige og lettvinte løsningene som ikke gir utrolig mye effektøkning er vel bytte til en kvassere kam, grenrør etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids sette på den ett data sprut da.. koster en plass mellom 10 og 15 lapper, litt avhengig av merke, men d hjelper jo betraktelig da den originale motor styringa suger!

Original motorstyrning är riktigt bra. Det går att göra mycket mer med original styrning än vad många tror. Finns ingen anledning att lägga 12-15k på datasprut då man kan använda dem pengarna till tex vassare kam och så ställer man på vass tändning i originalprogrammet, samt justerar bränslet efter den nya setupen.

Man kommer då komma mycket längre vad gäller "Hvordan får jeg mest mulig effekt for minst mulig penger?".

Mvh//

A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids sette på den ett data sprut da.. koster en plass mellom 10 og 15 lapper, litt avhengig av merke, men d hjelper jo betraktelig da den originale motor styringa suger!

Original motorstyrning är riktigt bra. Det går att göra mycket mer med original styrning än vad många tror. Finns ingen anledning att lägga 12-15k på datasprut då man kan använda dem pengarna till tex vassare kam och så ställer man på vass tändning i originalprogrammet, samt justerar bränslet efter den nya setupen.

Man kommer då komma mycket längre vad gäller "Hvordan får jeg mest mulig effekt for minst mulig penger?".

Mvh//

A.Fekzen

Hmm... Hvorfor fikk jeg en effekt økning på 13 hk med 290 graders kam, Grenrør og div andre små ting, mens jeg fikk over 30 med electromotive tec2 da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids sette på den ett data sprut da.. koster en plass mellom 10 og 15 lapper, litt avhengig av merke, men d hjelper jo betraktelig da den originale motor styringa suger!

Original motorstyrning är riktigt bra. Det går att göra mycket mer med original styrning än vad många tror. Finns ingen anledning att lägga 12-15k på datasprut då man kan använda dem pengarna till tex vassare kam och så ställer man på vass tändning i originalprogrammet, samt justerar bränslet efter den nya setupen.

Man kommer då komma mycket längre vad gäller "Hvordan får jeg mest mulig effekt for minst mulig penger?".

Mvh//

A.Fekzen

Hmm... Hvorfor fikk jeg en effekt økning på 13 hk med 290 graders kam, Grenrør og div andre små ting, mens jeg fikk over 30 med electromotive tec2 da??

Da regner jeg med att du tok av kam'n, grenrør, og div småting, for å KUN sette på sprutet, og fikk 30 hk ?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo alltids sette på den ett data sprut da.. koster en plass mellom 10 og 15 lapper, litt avhengig av merke, men d hjelper jo betraktelig da den originale motor styringa suger!

Original motorstyrning är riktigt bra. Det går att göra mycket mer med original styrning än vad många tror. Finns ingen anledning att lägga 12-15k på datasprut då man kan använda dem pengarna till tex vassare kam och så ställer man på vass tändning i originalprogrammet, samt justerar bränslet efter den nya setupen.

Man kommer då komma mycket längre vad gäller "Hvordan får jeg mest mulig effekt for minst mulig penger?".

Mvh//

A.Fekzen

Hmm... Hvorfor fikk jeg en effekt økning på 13 hk med 290 graders kam, Grenrør og div andre små ting, mens jeg fikk over 30 med electromotive tec2 da??

Inte vet jag, var inte jag som mappade din bil :)

Mvh//

A.Fekzen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...