Gå til innhold

E90 BlackLine

Tim89
 Share

Anbefalte innlegg

Grise pen bil! Og spesielt med de felga der!

Hvor fikk du de røde bbs merkene fra?

Ebay.uk der også gitt.. Kjøpte de med felgene, men er lei av rødt så jeg skal kjøre svarte denne sesongen :)

Blir voksing og klargjøring av felgene nå og forhåpentlig vis montering neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, er på jakt etter røde selv, synest det ser frekt ut med rød senter :) men felga er i posten så jeg vet ikke hull diameteren før dei er kommet.

Tror det er mye samme felg jeg har kjøpt som du har på din, Mad*on*motors du fikk dine fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, er på jakt etter røde selv, synest det ser frekt ut med rød senter :) men felga er i posten så jeg vet ikke hull diameteren før dei er kommet.

Tror det er mye samme felg jeg har kjøpt som du har på din, Mad*on*motors du fikk dine fra?

prøv gs bildeler, der kjøpte jeg mine, samt bbs logotape til å ha i kanten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv gs bildeler, der kjøpte jeg mine, samt bbs logotape til å ha i kanten :)

Ja det stemmer nok. Var innom der i dag og bestilte meg noen svarte med gull BBS logo.. Vet ikke helt hvordan det blir men men. Er vel bare å kjøpe enda et sett med hvit logo om det ser mongo ut :)

Den eneste infoen de trengte var om felgene var 17'' eller 19''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Blir foreløpig rødt senter, da de svarte fra GS ikke passet, og han karen jeg kjøpte felgene av ikke har flere igjen..... blæ

Går som vanlig treigt, men har fått sotet rutene, montert senkeskåler og fjernet skiltplaten forran.

Rutene er nå 35% på sidene og 20% bak. Fikk den looken jeg håpet på, så jeg er veldig fornøyd!

Jeg ble da ikke helt fornøyd med bare senkeskåler, så et sett med bilstein B14 er på vei i posten :)

Tok to bilder ute hos Froden:

DSC_0315.jpg

DSC_0314.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har senken og nye blinklys kommet frem hvertfall. Satser på å få senket bilen nå til uken :D

Og så blir det chip på fredag om alt går etter planen...

DSC_0319.jpg

Ble happy me blinkerne..

IMAG0024.jpg

Monterte også nye bremser forran i dag. Så da satser vi på eu ok i morgen. Greit å få det ute av veien!

IMAG0031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bakbremsene som måtte byttes ifm eu godkjenning, så det ble ikke noe eu ok i dag...

Får heller hive meg rundt å ta bakbremsene i morgen!

Skal ikke se bort ifra at det kommer et par flere updates denne uken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...