Gå til innhold

Værste kundebehandling noensinne :S

killarinc
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat ja, men hvis du ikke klarer og behandle kunder på en riktig og vennlig måte, kan du ikke akkurat kalle deg en kundebehandler, sendte en mail for en stund tilbake, det var ikke akkurat noen koselige mailer tilbake, så droppa jeg det og kjøpte heller et annet sted, der ser du hvor viltig kundebehandling er..

Hva er det du prater om? Om du har fått noen skarpe svar på mail så er det vel en grunn til det, jeg svarer ikke skarpt eller svarer frekt i utgangspunktet. Hvorfor i ALL verden skulle jeg gjøre det? Jeg får mange useriøse henvendelser på mail, så kanskje dette var en av de da?

Klart om du har svart meg som i denne tråden så kan det jo hende at du har fått noen meldinger tilbake: viewtopic.php?f=1&t=177291&p=1859162#wrapheader

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpte angeleyes lykter til konebilen(E36 cab) av partsandretards, det stod at lyktene var forberedt for el justering noe som ihvertfall ikke jeg kunne se, dessuten var det fryktelig dårlig plast i lyktehuset noe som resulterte i at blinklysene var umulig å feste skikkelig, når jeg sendte en mail med beskjed om den dårlige plastkvaliteten og at plasten var så sprø at låsingen til lykten knakk under montering fikk jeg bare beskjed om at det trodde han ikke noe på , han hadde montert mengder av slike lykter uten å merke noe til dårlig plast, handler IKKE der mer for å sidet sånn.

Ja jeg kan skru bil og har holdt på med bil i snart 30 år så det å bytte et par lykter er noe jeg klarer uten å ødelegge noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe useriøst ja, så det er det du kaller meg nå ja, virker som du må ha en grunn til alt, så gjetter du at je er useriøs, NEI jeg er ikke useriøs, dette var et viktig innkjøp jeg trengte veldig fort til min bil, burde du fankern meg skjerpe deg!! tydeligvis flere som er misfornøyd med kundebehandlinga de, det må jo komme av en grunn..

Ikke det jeg sier, men hva var grunnen til jeg svarte "skarpt" til deg da? Noe må det jo være?

Ja, ser det er noen her som ikke er 100% fornøyd og det tar vi med oss videre. Men det hadde vært morsomt om alle som var fornøyde også hadde skrevet inn her, da tror jeg disse oppgulpene hadde blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte angeleyes lykter til konebilen(E36 cab) av partsandretards, det stod at lyktene var forberedt for el justering noe som ihvertfall ikke jeg kunne se, dessuten var det fryktelig dårlig plast i lyktehuset noe som resulterte i at blinklysene var umulig å feste skikkelig, når jeg sendte en mail med beskjed om den dårlige plastkvaliteten og at plasten var så sprø at låsingen til lykten knakk under montering fikk jeg bare beskjed om at det trodde han ikke noe på , han hadde montert mengder av slike lykter uten å merke noe til dårlig plast, handler IKKE der mer for å sidet sånn.

Ja jeg kan skru bil og har holdt på med bil i snart 30 år så det å bytte et par lykter er noe jeg klarer uten å ødelegge noe.

Nå er jo dette en av de lyktene jeg selger mest av til E36, og det rare er at du er en av to som hadde dette problemet.

Jeg har ikke noen forutsetning for å vite hvor mye du har skrudd bil, og om du har gjort dette riktig.

Vi kan jo ikke erstatte deler som kunden selv ødelegger, hva mener du at vi skal gjøre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre.. Får man kjøpt retards hos dere? Siden navnet er partsandretards?

Eller ringer man en retard for å få en part? :P

Når man likevel snakker om unødvendige ting å ta opp i denna tråden lissom? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig viktig å ha god kundebehandling , spesiellt i en bransje som "tuning & styling" det er mange aktører på markedet og det kommer stadig flere, hvis jeg er missfornøyd med en leverandør så er neste butikk bare et tastetrykk unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo dette en av de lyktene jeg selger mest av til E36, og det rare er at du er en av to som hadde dette problemet.

Jeg har ikke noen forutsetning for å vite hvor mye du har skrudd bil, og om du har gjort dette riktig.

Vi kan jo ikke erstatte deler som kunden selv ødelegger, hva mener du at vi skal gjøre da?

Tja... du kunne jo foreslå at jeg sendte lykta i retur så du kunne se på den om det var brukt makt eller om det var dårlig plast ( mye kinaprodukter som har råtten kvalitet) eller du kunne bedt meg komme inn med lykta og ev gitt meg rabatt på nye lykter hvis du selv syntes plasten var dårlig, kan legge til at jeg fikk tilsendt faceliftlykter fra GS til min E39, den ene lykta hadde en sprekk i glasset og etter en tlf til GS fikk jeg beskjed om at ny lykt var på vei i posten uten kostnad og den som var ødelagt kunne jeg returnere og få dekket returporto, det er så veldig lite som skal til for å ødelegge et godt rykte, derfor er det viktig å ta til seg kritikk fra kunder som ikke er fornøyd, hva med å tilby missfornøyde kunder 15-20 % rabatt ved neste handel ? du taper ikke mange kroner på det og du beholder som regel kunden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg tok jo kontakt med deg flere ganger på tlf og mail. Da du ikke ringte tilbake eller svarte på mailene mine rengnet jeg at du bare ga faen.

Jeg hadde ikke tid eller ork til å styre mere med den saken og jeg måtte få bilen godkjent så jeg kjøpte inn det jeg trengte for å bygge om systemet foran og nye fjærer bak.

Enden på visa.

Du gjør helt sikkert en fremdragandes jobb å er sikkert veldig seriøs men med meg var du uheldig.

Bærer ikke nag heller! du har jo vannvitig fine priser og stort utvalg.

Saken er gammel ja.. men husket.

Hadde vært snakk om coilover kit til titusner av kroner hadde jeg selvfølgelig stått på og sendt det i retur

jeg hadde bare ikke tid til sånt tull da.

Ja, det er beklagelig at det ender slik for det er overhodet ikke intensjonen.

Du får heller si ifra om du skulle trenge ett eller annet så kanskje vi kan få til noe lurt da... :wink:

Han gjør jo det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som selger burde du ha tatt til deg varen for å undersøke produktet for eventuelle feil. Produktet har en mangel dersom den er i en slik forfatning hvor plasten er porøs og knekker når man er borti den. f.eks pæreholder som man fysisk skal skru inn i holderen. Kjøper har for øvrig krav på prisavslag og / eller omlevering av produktet dersom det ikke tilfredstiller de kvaliteter / formål det aktuelle produktet har. jfr. kjøpsloven § 34. Alternativt prisavslag i henhold til skadens art jfr. kjøpsloven § 38. Kjøper har for øvrig rett til prisavslag eller heving av kjøp dersom selger ikke ønsker å gjøre noe med reklamasjonen jfr. kjøpsloven § 37..

Vil forøvrig tilføye at jeg ikke har hatt noen handler med Parts and Retards, men på de henvendelsene jeg har hatt tidligere har jeg fått et positivt, godt inntrykk og fine svar på det som har vært tema.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... du kunne jo foreslå at jeg sendte lykta i retur så du kunne se på den om det var brukt makt eller om det var dårlig plast ( mye kinaprodukter som har råtten kvalitet) eller du kunne bedt meg komme inn med lykta og ev gitt meg rabatt på nye lykter hvis du selv syntes plasten var dårlig, kan legge til at jeg fikk tilsendt faceliftlykter fra GS til min E39, den ene lykta hadde en sprekk i glasset og etter en tlf til GS fikk jeg beskjed om at ny lykt var på vei i posten uten kostnad og den som var ødelagt kunne jeg returnere og få dekket returporto, det er så veldig lite som skal til for å ødelegge et godt rykte, derfor er det viktig å ta til seg kritikk fra kunder som ikke er fornøyd, hva med å tilby missfornøyde kunder 15-20 % rabatt ved neste handel ? du taper ikke mange kroner på det og du beholder som regel kunden

Ja, ved sprekk i glass og ved at reflektorer har løsnet (har skjedd på litt forskjellige lamper) så er ikke dette noe problem.

De lampene du fikk var fra produsenten DEPO, det er den leverandøren av styllinglamper som har desidert best kvalitet på sine ettermarkedsprodukter.

Vi har erstattet mange lamper, også til BMW der slike ting har intruffet. Dette er forøvrig også en sak for ca. 2 år siden og du kom ikke med noe forslag meg bekjent på ekstra rabatt pga det som skjedde. Vi er fleksible på løsninger når slikt skjer, men vi kan ikke sende ut nye sett om de blir ødelagt under montering, hvor mange sett skulle man ha sendt da før det ble bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde det jo vært best hvis selger kom med et forslag til en løsning da, holdningen din ang min sak gjorde at jeg bare tok det som en erfaring og det ble med denne ene handelen, når selger mener at det ikke er noe feil med produktet han selger gidder ikke jeg å lage mer bråk, da går jeg bare videre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...