André78 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Det vil alltid være misfornøyde kunder. Man kan ikke gjøre alle til lags. Skal man bruke masse tid på en kunde som kanskje skal handle for 1500 kr? Noen ganger må man prioritere når tlf går varm. Det er ihvertfall min erfaring. Jeg tror Håkon/parts and retards gjør det han kan for at kundene skal bli fornøyde. Og det er ikke tvil om at han kan sine saker. Det er en del å holde styr på i den bransjen. Håkon er også en hyggelig kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Så flink du er... Jeg har jobbet i salgsteam før, i Telenor Media der jeg alene dro inn hele budskjettet til teamet. Ikke? Jeg er også kåret til Norgesmester i salg, helt utrolig hva? Så kom ikke her med dine besservisser-innspill til meg før du selv blir tørr bak øra. Det er ganske utrolig at du i det hele tatt involverer deg i denne diskusjonen, der 2 kunder har fått dårlig behandling og 2 mener de har fått dårlige svar når det er x-antall her som skriver at de er fornøyd med service og de tilbakemeldingene de får. Kan det da være, at i disse sakene der det har vært "dårlig" kundebehandling være at kanskje de som har forespurt deler som har vinklet inngangen sin litt feil. Og ja, nå svarer jeg direkte til deg for du irrettesetter meg som person uten å vite noe som helst fakta om det som har kommet fram her uten om det som er skrevet i denne tråden. Om du ikke greier å fremheve deg selv på annen måte enn å rakke ned på andre, så synes jeg faktisk litt synd på deg. Ærlig talt Polardego! Hva er det som får deg til å komme med sånne useiøse utspill, det styrker jo bare påstandene om at du er en dårlig kundebehandler! Jeg har ikke til hensikt å irettsette deg på noen måte men jeg reagerte i første omgang på din måte å behandle enkelte kunder på! Mulig du har vært Norgesmester i salg, men det er stor forskjell å jobbe som telefonselger bak en pult og det å faktsik være "fysisk kontakt" med kunden! Vel og bra at du blei Norgesmester i salg, men jeg kan love deg at det er noe helt annet når du er ute hos kunden, utarbiede tilbud, komme med annbud, forhandle pris og antall! Jeg er ikke ute etter å fremheve meg selv på noen måte ved å rakke ned på deg! Men noe får meg til å tro at dette er litt ømme punkter for deg siden du reagerer så kraftig! Hilsen Fredrik Sandberg! (nå er det du som gjemmer deg bak ett nick ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hmm, gjemmer seg bak et nick... http://www.partsandretards.no/om-oss Sorry, kjenner ingen av dere, måtte bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Har dere ironisk nok samme etternavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Har dere ironisk nok samme etternavn? Hehehe! Ja se der ja, samme etternavn å greier Men slakta mi har solid rotfeste her på sørlandet så vi er er nok ikke i slekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Luke, i am your father...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Så flink du er... Jeg har jobbet i salgsteam før, i Telenor Media der jeg alene dro inn hele budskjettet til teamet. Ikke? Jeg er også kåret til Norgesmester i salg, helt utrolig hva? Så kom ikke her med dine besservisser-innspill til meg før du selv blir tørr bak øra. Det er ganske utrolig at du i det hele tatt involverer deg i denne diskusjonen, der 2 kunder har fått dårlig behandling og 2 mener de har fått dårlige svar når det er x-antall her som skriver at de er fornøyd med service og de tilbakemeldingene de får. Kan det da være, at i disse sakene der det har vært "dårlig" kundebehandling være at kanskje de som har forespurt deler som har vinklet inngangen sin litt feil. Og ja, nå svarer jeg direkte til deg for du irrettesetter meg som person uten å vite noe som helst fakta om det som har kommet fram her uten om det som er skrevet i denne tråden. Om du ikke greier å fremheve deg selv på annen måte enn å rakke ned på andre, så synes jeg faktisk litt synd på deg. Ærlig talt Polardego! Hva er det som får deg til å komme med sånne useiøse utspill, det styrker jo bare påstandene om at du er en dårlig kundebehandler! Jeg har ikke til hensikt å irettsette deg på noen måte men jeg reagerte i første omgang på din måte å behandle enkelte kunder på! Mulig du har vært Norgesmester i salg, men det er stor forskjell å jobbe som telefonselger bak en pult og det å faktsik være "fysisk kontakt" med kunden! Mulig jeg ikke er tørr bak øra ennå men mine resultater og min tillit hos arbeidsgiver har gjort at jeg i alder av 21 år allerede er Salgsansvarlig, ett mål jeg har jobba beinhardt for å oppnå! Vel og bra at du blei Norgesmester i salg, men jeg kan love deg at det er noe helt annet når du er ute hos kunden, utarbiede tilbud, komme med annbud, forhandle pris og antall! Jeg er ikke ute etter å fremheve meg selv på noen måte ved å rakke ned på deg! Men noe får meg til å tro at dette er litt ømme punkter for deg siden du reagerer så kraftig! Hilsen Fredrik Sandberg! (nå er det du som gjemmer deg bak ett nick ) Kult etternavn... Telefonselger bak en pult? Ja, har vært det også. Det er noe helt annet når du er ute hos kunden, utarbeide tilbud, anbud? Unnskyld meg Fredrik, men hva vet du om hvordan salg jeg har drevet med tidligere? Jeg har vært feltselger for Telenor Media, dvs at man reiser landet rundt og har møter med firmaer og i mitt tilfelle STORE firmaer. Så ikke kom her og døm meg før du vet hvem du snakker om. Og for ordens skyld så startet jeg for 2 år siden med 4 senkesett på lager og 60 000,- i startkapital. Leide et lite lokale på 100 kvm. Nå omsatte vi for 4,5mill ifjor, leier 380kvm, har en person ansatt og har et varelager på snart 2 mill. Du som er salgsansvarlig burde jo vite at det er et ganske så bra resultat på så kort tid. Eller er du uenig i det også? Det er ikke for å skryte jeg skriver dette, for jeg har jobba natt og dag for å få det til. Men det kanskje viser at det tross alt er noen som er fornøyd med den servicen og tilbakemeldingene vi gir til våre kunder og at vi gjør noe riktig i hvertfall. JA det er åpenbart situasjoner vi burde taklet anderledes, og det tar vi til etterretning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hmm, gjemmer seg bak et nick...http://www.partsandretards.no/om-oss Sorry, kjenner ingen av dere, måtte bare Og i tillegg så står all informasjon om firmaet i signaturen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Har dere ironisk nok samme etternavn? brødre fra forskjellige mødre?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Har aldri vært innom dere før, men tenkte at neste gang jeg er på besøk i barndomsheimen(Ås kommune ) skal innom og handle litt av de brilliante bilpleieproduktene dere har begynt å forhandle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Kult etternavn... Telefonselger bak en pult? Ja, har vært det også. Det er noe helt annet når du er ute hos kunden, utarbeide tilbud, anbud? Unnskyld meg Fredrik, men hva vet du om hvordan salg jeg har drevet med tidligere? Jeg har vært feltselger for Telenor Media, dvs at man reiser landet rundt og har møter med firmaer og i mitt tilfelle STORE firmaer. Så ikke kom her og døm meg før du vet hvem du snakker om. Og for ordens skyld så startet jeg for 2 år siden med 4 senkesett på lager og 60 000,- i startkapital. Leide et lite lokale på 100 kvm. Nå omsatte vi for 4,5mill ifjor, leier 380kvm, har en person ansatt og har et varelager på snart 2 mill. Du som er salgsansvarlig burde jo vite at det er et ganske så bra resultat på så kort tid. Eller er du uenig i det også? Det er ikke for å skryte jeg skriver dette, for jeg har jobba natt og dag for å få det til. Men det kanskje viser at det tross alt er noen som er fornøyd med den servicen og tilbakemeldingene vi gir til våre kunder og at vi gjør noe riktig i hvertfall. JA det er åpenbart situasjoner vi burde taklet anderledes, og det tar vi til etterretning. Men jeg dømmer deg overhode ikke, jeg vet ikke hvorfor du føler det slik men det er ikke tilfelle! Og ja du kan vise til et meget bra resultat på såpass kort periode, det er jeg enig meg deg i! Du har nok også gjort mye riktig for å få dette til men det som jeg hang meg opp i fra starten av var behandlingen de få som ikke hadde gode tilbakemeldinger, fikk av deg! Mulig jeg er sær men det gikk så hardt i mot min kundebehandlings filosofi at jeg måtte komme med ett utspill, men vi kan ikke alle ha like oppfattninger! Det er bra du ser at noen situasjoner kunne takles bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Kan ikke noen avslutte tråden her??? Kan ikke folk lese her????Han driver et fuckings firma ALENE...Det er ikke bare bare å holde styr på alt,og yte maks kundeservice til alle døgs tider...Kanskje han bare skal legge hele butikken+nettsiden ned siden det er så fukings mange misfornøyde kunder her.Nei,for det hadde vært dumt for oss som er fornøyd med servicen vi har fått.Så de som er misfornøyd,finn dere en annen butikk å handle i.Og til trådstarter.Du er den som er mest barnslig her av alle sammen.Henge ut et firma på den måten,og det for en sak som er 2 år gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Hehe det er virkelig noe i det at nordlenniger er som en skiftenøkkel, svære i kjeften og helt ubrukelige , dette var ment som en spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Kan ikke noen avslutte tråden her???Kan ikke folk lese her????Han driver et fuckings firma ALENE...Det er ikke bare bare å holde styr på alt,og yte maks kundeservice til alle døgs tider...Kanskje han bare skal legge hele butikken+nettsiden ned siden det er så fukings mange misfornøyde kunder her.Nei,for det hadde vært dumt for oss som er fornøyd med servicen vi har fått.Så de som er misfornøyd,finn dere en annen butikk å handle i.Og til trådstarter.Du er den som er mest barnslig her av alle sammen.Henge ut et firma på den måten,og det for en sak som er 2 år gammel.. Nå var det vel ikke trådstarter sin sak som var 2 år gammel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Har dere ironisk nok samme etternavn? brødre fra forskjellige mødre?? onkler fra forskjelige tanter kansje? Eller var det yngre brors mor som drev med hor? ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå