killarinc Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2011 Kan ikke noen avslutte tråden her???Kan ikke folk lese her????Han driver et fuckings firma ALENE...Det er ikke bare bare å holde styr på alt,og yte maks kundeservice til alle døgs tider...Kanskje han bare skal legge hele butikken+nettsiden ned siden det er så fukings mange misfornøyde kunder her.Nei,for det hadde vært dumt for oss som er fornøyd med servicen vi har fått.Så de som er misfornøyd,finn dere en annen butikk å handle i.Og til trådstarter.Du er den som er mest barnslig her av alle sammen.Henge ut et firma på den måten,og det for en sak som er 2 år gammel.. Nå er vell ikke saken mer en par dager gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ok, dette blir mitt siste innlegg på denne tråden, nei er ingen løgner, dummeste jeg har hørt! OOOG, for det andre, du klager for at du driver firma alene, kanskje du må klare og ta utfrodringer, og ikke hele tia klage for at du er alene, det er ditt valg, burde ikke legge alt på at du driver alene, skal vi liksom synes synd på deg da eller?! For det tredje, hvorfor i helvette tror du så mange klager på deg/dere slik dere driver, kaller folk for rasshøl, løgnere etc etc, HALLO!! hvorfor skal folk juge om sånt? Vi snakker fra fuckings fakta faen, noe som du/dere burde ta tak i for og drive et firma, husk for guds skyld den viktigste regelen, hvis du er kundebehandler, KUNDEN har alltid rett Da er det i så fall ikke oss du har kontaktet, jeg har ikke hørt om noe i nærheten av det du presenterte å skrive tidligere. Når du ser hva som står på webshoppen så har vi jo ikke engang ferdige sett lagt ut der, ikke replica-hjula er lagt ut engang. Om du hadde lest hva jeg har skrevet så er jeg ikke alene lengre, det er ansatt en person til. Han har til og med svart i denne tråden. Og hvor har jeg kalt noen rasshøl i denne tråden? Se på språkbruken din i denne posten ZhilleN, kanskje du burde Zhille'n litt? Fakta i denne tråden er jo at trådstarter og du som er fornærmet for at dere fikk svar på tiltale, hva det enn var til deg, og 2 saker som er 2 år gamle der jeg har vedgått at ting kunne vært gjort anderledes. Er det denne tråden du mener jeg ikke har vist kundeservice til deg? viewtopic.php?f=18&t=166730 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ikke glem at jeg presanterte meg og jeg spurte kun to ganger før du blei hissig nå da. Er som jugern du. Er kunden 90% happy så er du det Nei nå må du faen meg gi deg!!! Har lest denne tråden nå og synes det har gått for langt! Vil påstå dette e personangrep mot Polardego! Uansett, ein sak har allti 3 sider, den enes, den andres og det som virkelig skjedde!!! Polardego driver en seriøs butikk som e på vei opp, opp og opp! Han har jobba skikkelig for dette og gjør ein fantastisk jobb alt ialt sure og misfornøyde kunder, eller de som e kjempefornøyd og gjerne kommer tilbake. Om dere kanskje har fått en mail eller telefonsamtale tilbake som kanskje ikkje va heilt det dere forventa dere så husk at ALLE kan ha ein dårlig dag!!! Jobba på Mekonomen sjøl, og tru meg eg tenke masse sensurerte gloser etter en samtale med en person som vil ha en dings de ikkje husker navnet på til den røde bilen som de ikkje husker merke, motor eller skiltnr på, men den e iallefall rød!!!!!!!!!!!! Tenker Polardego faktisk tar denne tråden til etteretning, noe han burde, men dere som kunder burde og tenke på kossen dere sjøl fremstår når dere skal bestille... Gjør mot andre, som du vil at andre ska gjøre mot deg e faktisk et ganske bra ordtak i ein sånn setting.... Natta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Har selv handlet coilovers fra P&R, og hadde lest noen tråder om dårlig service/klaging, så var litt skeptisk. Sendte noen PMer frem og tilbake her på bimmers, og så gikk jeg til innkjøp av et sett. Fikk raskt mail om at disse ikke var på lager, men at de hadde blitt bestilt fra Tyskland. Da de dukket opp, ble jeg oppringt for å høre om det var rett type coilovers som var bestilt, og noen dager etter lå de på postkontoret. Opplevde aldri negativ holdning, krasse ord eller noe. Tror dette har mye med kundens holdning/snakkemåte å gjøre på, de fleste er hyggelige om han i andre enden er det. Har ingen problemer med å anbefale P&R, eller handle mer fra den kanten. Og så er jo prisene upåklagelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Har bare handlet med P&R en gang, men det blir nok flere ganger Kjøpte lykter bak til en E34, og fikk mail kort tid etter bestillinga var lagt inn om at de ikke var på lager. Fikk da valget mellom andre lykter, avbestille, eller vente i 7 dager. Etter 9 dager var lyktene på postkontoret Har også maila div spm. om senkesett osv, og har alltid fått svar på en hyggelig måte, og ikke minst raske svar! Så kjapp kundeoppfølging som P&R har er det ingen andre firma i norge som kan sammenligne seg med. Synes du gjør en ufattelig bra jobb mtp hvor mye du faktisk har å gjøre, og jeg er MEGET fornøyd med ditt firma så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Jepp folkens, synes det blir litt too much her nå, jeg beklager hvis jeg har vært litt brå, angrer nå heller på at jeg skulle tatt dette på pm, det er ikke meninga og sette deg i dårlig lys polar, jeg skjønner at du noenganger kan bli litt provisert, og lei.. Jeg kommer fortsatt til og handle fra deg, dere har jo fantastiske priser i forhold til mye annet..! Jeg sletter nå mine innlegg, synes dette blir litt for dumt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Ikke glem at jeg presanterte meg og jeg spurte kun to ganger før du blei hissig nå da. Er som jugern du. Er kunden 90% happy så er du det Nei nå må du faen meg gi deg!!! Har lest denne tråden nå og synes det har gått for langt! Vil påstå dette e personangrep mot Polardego! Uansett, ein sak har allti 3 sider, den enes, den andres og det som virkelig skjedde!!! Polardego driver en seriøs butikk som e på vei opp, opp og opp! Han har jobba skikkelig for dette og gjør ein fantastisk jobb alt ialt sure og misfornøyde kunder, eller de som e kjempefornøyd og gjerne kommer tilbake. Om dere kanskje har fått en mail eller telefonsamtale tilbake som kanskje ikkje va heilt det dere forventa dere så husk at ALLE kan ha ein dårlig dag!!! Jobba på Mekonomen sjøl, og tru meg eg tenke masse sensurerte gloser etter en samtale med en person som vil ha en dings de ikkje husker navnet på til den røde bilen som de ikkje husker merke, motor eller skiltnr på, men den e iallefall rød!!!!!!!!!!!! Tenker Polardego faktisk tar denne tråden til etteretning, noe han burde, men dere som kunder burde og tenke på kossen dere sjøl fremstår når dere skal bestille... Gjør mot andre, som du vil at andre ska gjøre mot deg e faktisk et ganske bra ordtak i ein sånn setting.... Natta blir fort personangrep når det sitter noen halvkåte ungdommer her som lett lar seg fyre oppunder. som mesteparten i denne tråden har jeg og bare positiv erfaring med polardego, kjappt, enkelt og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabben Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Fredrik 90? Salgssjef i et "større norsk firma"?... velvelvel. Jeg har nå hørt rykter om både deg og din kundebehandling. En må rydde i sitt eget rot før en klager på andres! Men selger er du, bedre enn alle og bedre enn best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 En ting er sikkert! så har vel de fleste kort lunte i denne tråden. Hadde eks folk fra koed\gsbildeler sittet å svart slik som Polardego tror jeg de fleste hadde reagert. Et firma vil alltid ha missfornøyde kunder, alltid noen som skal skal klage uansett. Det er såpass marked for slike tuning sjapper, så de "dårlige" forsvinner somregel fort, du har vel holdt på en stund med mange positive og noen negative. nei bedre å ikke skrive i slike tråder når de dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Jeg drev butikk engang i tiden og hadde stort sett happy kunder, men det var ei gammal kjerring som alltid skulle klage og kjefte uansett. Som mange sier, det er ikke mulig at alle kundene er fornøyd. Det er de som er misfornøyd som skriker høyest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 men kan ikke en moderator bare få stengt denna tråden? er jo like ille som den derre tråden med den e39 til andy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 tror ikke det er flere moderatorer igjen jeg gitt, forumet forfaller sakte men sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 hmm. det var dumt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 7, 2011 Share Skrevet Februar 7, 2011 Fredrik 90? Salgssjef i et "større norsk firma"?... velvelvel. Jeg har nå hørt rykter om både deg og din kundebehandling. En må rydde i sitt eget rot før en klager på andres! Men selger er du, bedre enn alle og bedre enn best! Salgssjef er det vel ingen som har nevnt men! Men i større Norsk firma jobber jeg, Megaflis (som jeg jobber i) har vel sånn ca Nord europas største utvalg av fliser og gulv! Da har du hørt rykter som ikke jeg har hørt i allfall! Visste forresten ikke at du var her på Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå