carlhaakon Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Mike og Ben som eier det med to til vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Er det mike som eier rusty?, noen som vet om den er i gang igjenn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Rusty er Mike sin, det er vel vert hinting til at de jobber med den på Stance Works i vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Er Mike som eier Rusty ja, og bilen er som tidligere nevnt under oppbygging, men dette foregår i det skjulte, så ytterst få vet fremgangen. Tror ikke det kommer noen updates før bilen plutselig dukker opp igjen heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Tror den bare plutselig er der liksom, booom rusty is back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Den er jo kanon rå uansett hva folk mener, det må jo være noe av de mest spessielle som er bygd innen ratlook?, han har jo dratt den så langt det overhode er mulig!, å blir jo ikke mindre spessielt nå når den har hvert oppbrent:-).. Eneste jeg syns er litt dumt er att den såg jo egentlig veldig strøken ut å med alt av utstyr:-p, men var vell smellen i a stolpen som gjorde att det blei dradd så langt kanskje:-), uansett helt rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Ingen som hvet når den ca er tilbake osv heller?, sett endel "hintig" på stanceworks når jeg leste litt i dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Spent på om/når denne kommer til live igjen! Visste han ikke klarte å kvitte seg med denne. Var tårevåt lesing husker jeg da han hadde kjørt sin "siste" tur med den. En mann som klarer å skrive på den måten om bilen sin har virkelig en "passion" for biler de fleste ikke kan forestille seg. Er noe helt eget ved denne bilen. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Har vært bakgrunnsbildet mitt i sikkert 1år. Det beste bilde etter min mening, perfekt fitment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Nei det bildet jeg la ut ble nettop posta på stanceworks sin side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Nei det bildet jeg la ut ble nettop posta på stanceworks sin side... Det så jeg og, så tenker nok at Rusty plutselig er tilbake! Har troa!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Det er faen meg det jævligste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Helt sikkert gammelt bilde, ellers så hadde vel vi fått hørt noe om det? Men er vel 2 år siden den brant opp, så den er vel på god vei til å bli kjørbar, håper jeg. Nye kallenavnet blir vel roasty Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Skulle ønske de bygget en original e34 av den istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå