Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Ja... Men me er litt enkle me frå Voss.. Tok den båten eit år, blei eit fylleslag uten like, og det var heilt jævlig å køyre strake vegen til Adenau etter den fylla.. Heimreisa blei vel faktisk hakket verre, måtte køyre av bilen og la den stå noen timer på kaien før me turde å køyre heim.. Men om ein kan holde litt att i forhold til billig øl og sprit, så er jo det ein god løysing, einig i det!

 

Men når eg tenker meg om, året før der når me tok superspeed frå KrSand, så stoppa me i Bremen for ei rolig overnatting og endte opp med ei kule der, så poenget er vel egentlig at samme kor me er med tilgang på billig øl så åpnes slusene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er knall! Har bare hatt en tur i år.. Blir liksom litt ekstra tiltak når man har 6+ timer til Kr-sand. Har pleid å fly nedover de fleste gangene, leige bil der, men koster jo det og..

Ja gleder meg som en unge :D Pleier å bare ta en tur ned i året men i år ble det to turer i og med at vi var i Essen som bare er en time unna, da ble det for galt å ikke stikke bort ;) For meg er det bittelitt lettere siden vi bor nærme ferga, men det er jo en solid kjøretur ned ifra Hirtshalts.

Skal bli artig å få sett litt hvordan 530en er, sist gang kjørte vi E34en så derfor vil det nok være litt gøyere denne gangen :) Men bevares, vi klarte nå å ha det gøy med 150 hester også :P

post-47692-0-48748500-1410728216_thumb.j

post-47692-0-26344500-1410728241_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjekt uansett hvilken bil, men om du kun har kjørt "normale" biler anbefaler eg en tur til rent4ring og låner en stage2 swift, det er verdt det. Eventuelt om dere er to stk kan det lønne seg å ta 12 runder på delings, da kan man stort sett velge en litt grommere bil til samme pris som 6 runder solo i Swift. Men Swiften er knall altså, fantastisk bil til ringen! Trur eg har kjørt den hvert år bortsett fra første gang. Er sånn "filler"bil for meg, som eg bruker til å fylle opp dosen siden det er dyrt å leie raskere biler hele tiden. Sist f.eks var vi to stk som lånte Clio RS med autolat, og mye swift utenom. Swiften var ca like morsom, selv om den mangler litt futt på strekkene. Og det var Swift fra RRC, tilsvarende stage1 hos rent4ring. Stage2 er knall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har lurt litt på å leie en Swift, synes det virker veldig greit egentelig :) Eventuelt gå sammen to stk å leie noe tøffere, får se hva vi gjør. Kommer ikke til å kuske rundt ringen i 3 dager med 530en iallfall, skal ha litt dekk og bremser igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps.. Blir mest sannsynlig ikke noe av, men hadde vert jækla kjekt. Om eg får med meg noen så vi kan kjøre skift blir det plutselig mer attraktivt! Skulle fått piska m3'en litt ekstra siden den skal selges (om den blir kjøpt) og da er jo ringen ideell! Fremdeles e46 sant, ble ingen Megane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Ja jeg har lurt litt på å leie en Swift, synes det virker veldig greit egentelig :) Eventuelt gå sammen to stk å leie noe tøffere, får se hva vi gjør. Kommer ikke til å kuske rundt ringen i 3 dager med 530en iallfall, skal ha litt dekk og bremser igjen ;)

jeg har kört en Swift  fra rent4ring... de er ALT for pengene.. fantastiske bremser,, og körer  rigtig godt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Her er en runde ifra 2014 turen vi hadde.. Er en ganske treg runde med masse trafikk, men er litt morro å se inni bilen også. Mr. Larsen sitter i speilet. ;)

 

Husk å velge HD kvalitet.

 

Beste tiden den helgen var 8min27sek, men den har jeg ikke film av.

Endret av Øyvind.L
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...