Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Mange nye datoer er spikret hos Nuerburgring.de

http://www.nuerburgring.de/en/angebote/ ... leife.html

NAG har fått beskjed om å pelle seg avgårde innen slutten av februar. Så får vi se hvor bra det går.

Det er jo litt usikkert det med turist-turer siden det blir skifte av selskap som skal drifte dette, men tror dere det er feil av meg å anta at de dagene som er spikret, de er oppmot 100% sikre, og eneste endringen som kommer er at det eventuelt blir flere turist-turer? Det er vel ingen arrangører som er så sent ute at de bestiller banen bare 4-5 mnd før arrangementet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det kurset satt opp i mars er noe tidlig i tanke på om snøen er borte her i Norge. Kan ikke kjøre på snø med gateslicks hehe

Ifølge siste langtidsvarsel så ser det ut som snøen lever farlig om dagen, så det burde gå bra. I værstefall så får du gjøre som Andersen foreslår!

Er ikke noe kurs, bare en "vanlig" Trackday. Eller to for en da....

Her er en timelapsemontasje fra webcam ved "Touristenfahrten entrance" den 20. Mars 2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ihvertfall nedover i mai, men hadde vært kult å få med seg noen av de tidligere trackday's som er satt opp.

Du får bli med oss i Mars da... da er du ikke alene om å kjøre på gateslicks hvis det skulle komme snø..! :)

Synd at Gran Turismo Events har booka hele påsken, med deltakerpris på 3300 EURO så blir det noget stivt for min lommebok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med forsikring på trackday kontra touristenfahrten? Jeg gjorde ikke noe spesielt angående forsikring i fjor når jeg var nedover. Lettere å få tilgivelse enn tillatelse heter det, men akkurat når det gjelder forsikringsselskap er jeg ikke sikker på om det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere har ikke gjort noe spesielle knep for å sørge for å være dekket? Tenker på ren turist-dag. Da er jo ringen regulert som tollvei, med vanlige trafikkregler og stort sett fri fastgrense eneste. Da skal jo ikke forsikringsselskap ha noe å si, så lenge det ikke kan dokumenteres at du har brutt flust med regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...