Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som skal ta turen nedover til helgen for å se på 24t løpet da?

Selv så er jeg stuck i konfirmasjon den helga, men jeg får nok snik-streame sending på Iphonen de første timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal ta turen nedover til helgen for å se på 24t løpet da?

Selv så er jeg stuck i konfirmasjon den helga, men jeg får nok snik-streame sending på Iphonen de første timene...

Vi kjører nedover fredag natt/ lørdag morgen, men vet ikke om vi drar til ringen eller direkte på spa for trackday på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den E90 M3 hadde vi nedover.

Nå blir det Intrax og Brembo på den ser det ut som :mrgreen:

Kjørte 3 runder selv, men blir bilsyk. ALLE tips taes mot med takk. :shock:

Tror jaggu det blir flere turer i året, når jeg har egen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsyk av å kjøre? Det er jo litt uvanlig. Går jo an å hive i seg sjøsykepiller f.eks, men de blir du veldig trøtt av tror jeg.

Det er ikke bra nei, har litt det samme problemet og jeg har fått beskjed fra en lege å få i meg ingefær, kjøper noen asiatiske ingefær drops. Konsistent som fox, men taes i mange smaker.

Sist jeg var å kjørte ble jeg ikke kvalm, hadde da 4 punkts som jeg satt ordentlig fast med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilsyk av å kjøre? Det er jo litt uvanlig. Går jo an å hive i seg sjøsykepiller f.eks, men de blir du veldig trøtt av tror jeg.

Det er ikke bra nei, har litt det samme problemet og jeg har fått beskjed fra en lege å få i meg ingefær, kjøper noen asiatiske ingefær drops. Konsistent som fox, men taes i mange smaker.

Sist jeg var å kjørte ble jeg ikke kvalm, hadde da 4 punkts som jeg satt ordentlig fast med!!!

Sitte spent fast er veldig viktig. Samt å ha pusteteknikker under harde partier med mye høydeforskjeller/g-krefter. En ukomprimert kropp vil lett bli bilsyk om man ikke sitter fastspent og tar inn mentalt hva som kommer. . Nurburgring er jo også noe du ikke kan simuelere påkjenningene av. Det er full gass over sinnsykt territorie i 10 minutter. Og du er i helspenn... forstår godt at folk blir bilsyke der, om ikke av nerver også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sider der man kan finne bilder som er tatt på Ringen? Fikk bare 1 runde så sjansene er små! Fikk derimot ca 100 runder på Spa, det var moro!

Fikk så pass mye ja! Jeg tenkte å stikke dit etter jeg har vert på ringen i år, men det får heller bli en annen gang. Var jo ganske dyrt den trackdayen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne på dette forumet er det også en god del bilder, men det krever registrering.

http://www.touristenfahrerforum.de/

Om du nevner dato og hva jeg skal se etter, kan jeg ta en kikk.

ringen.jpg

denne! Fant dette på nettet.

Noen som har sider der man kan finne bilder som er tatt på Ringen? Fikk bare 1 runde så sjansene er små! Fikk derimot ca 100 runder på Spa, det var moro!

Fikk så pass mye ja! Jeg tenkte å stikke dit etter jeg har vert på ringen i år, men det får heller bli en annen gang. Var jo ganske dyrt den trackdayen der.

Du MÅ dra dit. Er fantastisk bra bane. send meg en Pm hvis du endrer mening, bodde på ett fantastisk hotell. 75 euro natten per hode og Mark Weber skal ha det samme rommet under f1 løpet! Var masse bilder av Bernie Eccleston+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...