Øyvind L. Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Fint å være litt harry ja Gotur mye veiarbeid på autobanen Er Hamburg jeg er bekymret for. Et helvete med kø gjennom Eibel tunellen.. Sto 1.5t i kø der i fjor sommer. vi sto 3timer for 2 uker siden. veiarbeid også der da Da skal jeg vurdere og henge meg i en lyktestolpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 I dag er det avreise her i hvert fall! Bilen er pakka og klar. Bare en liten pit stop i Haugesund for å legge om litt bakdekk før det berer av sted til :[ Bilde ] God tur nedover! Vi tar snarveien og setter oss på fly i morgen tidlig Hvor skal dere bo? Bor på Am Tiergarten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 I dag er det avreise her i hvert fall! Bilen er pakka og klar. Bare en liten pit stop i Haugesund for å legge om litt bakdekk før det berer av sted til :[ Bilde ] God tur nedover! Vi tar snarveien og setter oss på fly i morgen tidlig Hvor skal dere bo? Bor på Am Tiergarten Hehe.. Da sees vi! Tiergarten blir rimelig fullt av nordmenn i år virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Ja, Øyvind og de skal bo en anna plass, men blir vel samling i Pistenklause på kveldene:P Tipper vi er der i mellom 15 og 17 i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Da er turen startet for min del. 15 min til SuperSpeed 1 setter kursen sørover. Ikke lenge til jeg er fremme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Du får legge inn en oppdatering på hvordan veiene var nedover. Kjører dere hamburg-hannover-khøln-nürburg? Vi skal overnatte i hamburg, å reiser derfra tidlig på morgenen, så da håper vi å slippe rush i elbtunnel. Vi reiser nedover på tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 "Cheked in at Hotel am Tiergarten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Var der på onsdag for første men ikke siste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Traff på en hvit e36 sedan, en sølvgrå 02 og en mørkerød e46 coupè (M3) i godt driv nedover Danmark. Antar de skulle til ringen, noen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 De er her ja. Gutter fra Grennland det. Vært knall bra vær i 3 dager nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Livet blir ikke bedre, selv om jeg hadde et lite havari Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Makan til vær på Nurburg i helgen, skal man lete lenge etter der nede. Jeg har sittet på ca 8 runder, og kjørt 2 før denne gangen. Prøvde ei Porsche ei runde, så leide vi Suzuki Swift 2 runder vær en dag, så gikk vi opp til Scirocco, med 230hk, DSG, Federal R dekk, halv bur, andre dempere og fjærer og andre kolosser. Fy hvor imponert jeg ble av den bilen, sitter som bare det, DSG i sport girer helt greit, så man kan konse på å lære seg spor og banen. Ble tatt en tid på søndag ( super fylle skjuk) på 9.34, og kompisen på 9.05. Men i går tror jeg nok klokka gikk på rundt 9. Ikke så opptatt av den klokka, men litt gøy er det når man kjører fra mye gromme biler Så anbefaler å leie Scirocco på "rent a race car" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Kult! Har de dem bare med DSG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Er det den Sciroccoen med R fangere dem leier ut? Hvis du drar til AMG i Stuttgart, kan du leie en hvilken som helst AMG til 2 lapper dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Kan gjøre noe tilsvarende hos BMW Welt også, men du får nok ikke kjøre på ringen med noen av bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå