Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Fint å være litt harry ja :)

Gotur mye veiarbeid på autobanen :)

Er Hamburg jeg er bekymret for. Et helvete med kø gjennom Eibel tunellen.. Sto 1.5t i kø der i fjor sommer. :(

vi sto 3timer for 2 uker siden. veiarbeid også der da :mrgreen:

Da skal jeg vurdere og henge meg i en lyktestolpe. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det avreise her i hvert fall! Bilen er pakka og klar. Bare en liten pit stop i Haugesund for å legge om litt bakdekk før det berer av sted til :

[ Bilde ]

God tur nedover! Vi tar snarveien og setter oss på fly i morgen tidlig :D

Hvor skal dere bo?

Bor på Am Tiergarten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det avreise her i hvert fall! Bilen er pakka og klar. Bare en liten pit stop i Haugesund for å legge om litt bakdekk før det berer av sted til :

[ Bilde ]

God tur nedover! Vi tar snarveien og setter oss på fly i morgen tidlig :D

Hvor skal dere bo?

Bor på Am Tiergarten :)

Hehe.. Da sees vi! Tiergarten blir rimelig fullt av nordmenn i år virker det som :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge inn en oppdatering på hvordan veiene var nedover. Kjører dere hamburg-hannover-khøln-nürburg?

Vi skal overnatte i hamburg, å reiser derfra tidlig på morgenen, så da håper vi å slippe rush i elbtunnel. Vi reiser nedover på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til vær på Nurburg i helgen, skal man lete lenge etter der nede. :applause:

Jeg har sittet på ca 8 runder, og kjørt 2 før denne gangen. Prøvde ei Porsche ei runde, så leide vi Suzuki Swift 2 runder vær en dag, så gikk vi opp til Scirocco, med 230hk, DSG, Federal R dekk, halv bur, andre dempere og fjærer og andre kolosser. Fy hvor imponert jeg ble av den bilen, sitter som bare det, DSG i sport girer helt greit, så man kan konse på å lære seg spor og banen. Ble tatt en tid på søndag ( super fylle skjuk) på 9.34, og kompisen på 9.05. Men i går tror jeg nok klokka gikk på rundt 9. :D

Ikke så opptatt av den klokka, men litt gøy er det når man kjører fra mye gromme biler :D

Så anbefaler å leie Scirocco på "rent a race car"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...