Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Etter 4 runder klokker jeg 08:57 BTG med min ganske standard E39 528i M-sport :)

Morro!

Video kommer :)

Jeg som er litt grønn å ikke fått det med meg.

Meen hva menes med BTG?

Skrevet

Aaah.. Som turistkjøringa, når en svinger av/ut midt på sletta ja..

For det er vel bare trackday en kan kjøre hele langsletta ?

Skrevet

Logget ikke noen tider på ringen i år. kjørte 9.02 i fjor, med punkterte bakdempere, å i år var det meste i understellet nytt, å bilen var mere stabil, så jeg vil tippe en plass mellom 8.50-9.00

Fikk målt noen runder på SPA, å hadde beste tid på 3.09

Her er et bilde fra spa.

XSP_0122.JPG

Skrevet
Da har du ett minutt å gå på, Tommy! :wink:

Da tipper jeg du tenker på Ringen :wink: Har nok mye å gå på, men jeg er fornøyd når jeg kommer meg rundt, og hjem igjen med hel bil.

Skrevet

Kortid folk har tenkt seg nedover iår da?

Påbegynt planleggingen så smått, tenker sjølv å reise i slutten av juli.

Forslag til hotell, pub osv? Sist gang budde vi på ringhotellet, ekstremt flott hotell, men tenker meg å prøve noke nytt iår. Og er det andre ting rundtomkring en burde få med seg? Var kun innom 1 dag ifjor, og da var det på banen og heim.. tenker å bruke et par dager mere iår.

Skrevet

Blir 15-19 august på oss.

Leier hytte, Swift og gt86. Blir 30 runder til sammen på meg og svoger i går.. Målet er 9min med gt86.

Skrevet

Kan anbefale Hotel AmTiergarten, og den tilhørendes restaurant/baren i kjelleren Pistenklause, men dette er ganske populært, så du må bestille tidlig. Betalte vel ca 100 euro pr natt i dobbeltrom

Skrevet

Bare en liten påminnelse om at det er viktig å ha respekt for Ringen. Ringen tilgir ikke mye feil.

Dette klippet er fra igår.

Han som bodde på nabo rommet vårt i helga satte også en fin Focus RS i rekkverket første runden søndags morgen og måtte ut med 2000 Euro for skader på autovernet alene i tillegg til alt det andre.

Skrevet
Bare en liten påminnelse om at det er viktig å ha respekt for Ringen. Ringen tilgir ikke mye feil.

Dette klippet er fra igår.

Han som bodde på nabo rommet vårt i helga satte også en fin Focus RS i rekkverket første runden søndags morgen og måtte ut med 2000 Euro for skader på autovernet alene i tillegg til alt det andre.

Når jeg ser sånn, så blir jeg helt kvalm :( Ikke bra!
Skrevet

Farten inn i område hvor civicen dro av er relativt høy og! Ofte glatt der og har jeg funnet ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...