Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Logget ikke noen tider på ringen i år. kjørte 9.02 i fjor, med punkterte bakdempere, å i år var det meste i understellet nytt, å bilen var mere stabil, så jeg vil tippe en plass mellom 8.50-9.00

Fikk målt noen runder på SPA, å hadde beste tid på 3.09

Her er et bilde fra spa.

XSP_0122.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortid folk har tenkt seg nedover iår da?

Påbegynt planleggingen så smått, tenker sjølv å reise i slutten av juli.

Forslag til hotell, pub osv? Sist gang budde vi på ringhotellet, ekstremt flott hotell, men tenker meg å prøve noke nytt iår. Og er det andre ting rundtomkring en burde få med seg? Var kun innom 1 dag ifjor, og da var det på banen og heim.. tenker å bruke et par dager mere iår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten påminnelse om at det er viktig å ha respekt for Ringen. Ringen tilgir ikke mye feil.

Dette klippet er fra igår.

Han som bodde på nabo rommet vårt i helga satte også en fin Focus RS i rekkverket første runden søndags morgen og måtte ut med 2000 Euro for skader på autovernet alene i tillegg til alt det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten påminnelse om at det er viktig å ha respekt for Ringen. Ringen tilgir ikke mye feil.

Dette klippet er fra igår.

Han som bodde på nabo rommet vårt i helga satte også en fin Focus RS i rekkverket første runden søndags morgen og måtte ut med 2000 Euro for skader på autovernet alene i tillegg til alt det andre.

Når jeg ser sånn, så blir jeg helt kvalm :( Ikke bra!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...