matsi Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Etter 4 runder klokker jeg 08:57 BTG med min ganske standard E39 528i M-sport Morro! Video kommer Jeg som er litt grønn å ikke fått det med meg. Meen hva menes med BTG? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Bridge to gantry. Det betyr at du ikke kjører langsletta egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Aaah.. Som turistkjøringa, når en svinger av/ut midt på sletta ja.. For det er vel bare trackday en kan kjøre hele langsletta ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Logget ikke noen tider på ringen i år. kjørte 9.02 i fjor, med punkterte bakdempere, å i år var det meste i understellet nytt, å bilen var mere stabil, så jeg vil tippe en plass mellom 8.50-9.00 Fikk målt noen runder på SPA, å hadde beste tid på 3.09 Her er et bilde fra spa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Da har du ett minutt å gå på, Tommy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Da har du ett minutt å gå på, Tommy! Da tipper jeg du tenker på Ringen Har nok mye å gå på, men jeg er fornøyd når jeg kommer meg rundt, og hjem igjen med hel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Det er tross alt det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 2, 2013 Share Skrevet Juni 2, 2013 Kortid folk har tenkt seg nedover iår da? Påbegynt planleggingen så smått, tenker sjølv å reise i slutten av juli. Forslag til hotell, pub osv? Sist gang budde vi på ringhotellet, ekstremt flott hotell, men tenker meg å prøve noke nytt iår. Og er det andre ting rundtomkring en burde få med seg? Var kun innom 1 dag ifjor, og da var det på banen og heim.. tenker å bruke et par dager mere iår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg og en kompis satser på å komme oss ned 15 eller 16.juli Noen andre som skal ned der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 BMW 528i 8:57 BTG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Blir 15-19 august på oss. Leier hytte, Swift og gt86. Blir 30 runder til sammen på meg og svoger i går.. Målet er 9min med gt86. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Kan anbefale Hotel AmTiergarten, og den tilhørendes restaurant/baren i kjelleren Pistenklause, men dette er ganske populært, så du må bestille tidlig. Betalte vel ca 100 euro pr natt i dobbeltrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Bare en liten påminnelse om at det er viktig å ha respekt for Ringen. Ringen tilgir ikke mye feil. Dette klippet er fra igår. Han som bodde på nabo rommet vårt i helga satte også en fin Focus RS i rekkverket første runden søndags morgen og måtte ut med 2000 Euro for skader på autovernet alene i tillegg til alt det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Bare en liten påminnelse om at det er viktig å ha respekt for Ringen. Ringen tilgir ikke mye feil.Dette klippet er fra igår. Han som bodde på nabo rommet vårt i helga satte også en fin Focus RS i rekkverket første runden søndags morgen og måtte ut med 2000 Euro for skader på autovernet alene i tillegg til alt det andre. Når jeg ser sånn, så blir jeg helt kvalm Ikke bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Farten inn i område hvor civicen dro av er relativt høy og! Ofte glatt der og har jeg funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå