flonoen Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Og så har rent4ring tillattelse til å ha kamera i sine biler. Kvi veit eg ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Det er jo litt stas. Vi er fra Moss og Son. Jeg har 335i Hartge, og kompisen min har en E92 M3. vi har forøvrig laget en facebook-gruppe for "nurburgring 2014" Sikkert riktig det du sier om Trackday, jeg fant dog ingen spesiell informasjon utover turistkjøring - mulig jeg ikke har lett nok? Kamera og tidtakning er jo nesten et must! Vi har ikke falt på noen spesiell dato ennå. Men tenkte at det som tilsier statistisk å være den beste tiden å reise for finvær kan være et godt utgangspunkt! legg meg til på facebook gruppa da heter Fredrik Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Jeg er fra Lørenskog så mulig jeg henger meg på, bilen min står parkert der nede Okey, vi oppdaterer vel her når vi finner ut av noe. Om noen har litt info om når det er Track day så hadde jo det gjort saken litt lettere. Synes det er begrenset med info på hjemmesiden deres akkurat nå. For de som ikke er på fjaseboka, hadde det vært bra viss dere annoserer her i tråden når dere drar Skal nok sørge for det Hvis det er første gang du er der, så er tidtakning absolutt ikke noe must.. Kamera er greit nok, men konsentrer dere heller om å lære dere banen ordentlig og ha det gøy. Nei, altså det var vel kanskje litt feil ordbruk. Men har egen stoppeklokke på idriven - går ikke på 100-dels sekunder for min del Ja, det er jo helt klart viktig.. vet ikke hvor "realistisk" GT5 sin bane er jeg? Gøy er jo første pri! legg meg til på facebook gruppa da heter Fredrik Tollefsen JBV? Må vel legge deg til som venn før jeg får invitert deg tror jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddrey Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Tidene for tracdays kommer nok tidlig neste år tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 12, 2013 Share Skrevet November 12, 2013 Okai, går vel bra. Litt tidlig å planlegge ennå vel.Men noen som vet når på vår/sommer det er best å være der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 Ja jbv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 13, 2013 Share Skrevet November 13, 2013 vet ikke hvor "realistisk" GT5 sin bane er jeg? Det er realistiskt i den grad at man lærer seg hvordan svingene kommer, men det er selvsagt mange ting som man ikke får med i et spill. Tenker da på høydeforskjeller, olje- og væskesøl på banen, regnvær mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Det er realistiskt i den grad at man lærer seg hvordan svingene kommer, men det er selvsagt mange ting som man ikke får med i et spill. Tenker da på høydeforskjeller, olje- og væskesøl på banen, regnvær mm. Eeyy! Det er regnvær på GT5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Ok, det er lenge siden jeg har spilt det, så det hadde jeg glemt, men er uansett helt annerledes å kjøre på en bløt Nürburgring IRL, enn på spill... Og så er jo det slik at det ofte er veldig stor variasjon i værtype på Ringen. Det kan være sol og tørt et sted, mens på andre siden av banen så regner det, selv om det ikke gjorde det runden før, slik er det ikke på spill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Hehe, er heeelt enig med deg Raymond håper å få tatt "jomfrudommen" neste år selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Det synes jeg du, og forøvrig alle andre som ikke har vært der, skal gjøre! Men du er advart.. Det er vanedannende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jeg er dog litt nysgjerrig på ulykkesstatistikk og vær/kjøreforhold.Har ikke sånn veldig lyst til å kjøre egen bil på banen om det er høy risiko for at det skal skje noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jeg er dog litt nysgjerrig på ulykkesstatistikk og vær/kjøreforhold. Har ikke sånn veldig lyst til å kjøre egen bil på banen om det er høy risiko for at det skal skje noe Det er en del ulykker der osv, men mye av det kommer på feil fart i sving, dårlige dekk som slipper lett og rett og slett elendige førere. Det handler om og ta det med ro de første rundene og bli kjent med banen, hvor du kan ha så så mye, også merker du det gjerne på bilen om du har mer og gå på, eller om du ligger på kanten. Ting som er greit og ha i orden før man drar nedover er dekk, bremser, gjerne oljeservice osv Jeg tenker på og dra nedover med E60 525en til neste år, se hvordan den tar seg rundt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Jeg er dog litt nysgjerrig på ulykkesstatistikk og vær/kjøreforhold. Har ikke sånn veldig lyst til å kjøre egen bil på banen om det er høy risiko for at det skal skje noe Ikke sikkert det blir så billig å krasje med en leiebil heller, her er en som vistnok fikk 75 000 Euro i egenandel, dvs 600 000+ nkr, og muligens måtte han vel kjøpe en del meter nytt rekkverk og. Koster bare 2500 Euro å vrake en Swift da http://www.youtube.com/watch?v=5L-4lXRD1DA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Kommer garantert ikke til å teste ut for hardt. sikkert greit å droppe å slå av DSC også. Evt. sideskrens ihvertfall!Er det ikke forsikring på leiebiler heller? (de du leier av de som driver banen?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå