oddrey Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 Har beholdt Bmw'en. Har fresha den opp med litt karbon og csl bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Hadde en liten tur innom ringen i ferien. Ny bil og tok det rimelig pent, men morro er det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 Noen andre enn meg som er her nå? Er i Adenau nå, reiser opp til ringwerk om få strakser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 10, 2014 Share Skrevet Juli 10, 2014 9:37 btg med ødelagte dempere og manglende stabstag bak på E46 320Ci 2.2 Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stratos Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 9:37 btg med ødelagte dempere og manglende stabstag bak på E46 320Ci 2.2 Hørtes helt trygt ut?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Kyllingbeina knakk på vei ned hit så da heiv jeg det av. Skal prøve å ordne med nytt idag, gikk helt fint skål jeg si deg. Bilen går som en dass fremover, men fra karusell og nedover kjørte ikke disse r8 og 911 fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 ble 8:44 BTG på meg med orginal effekt M|Fjeld og Stratos reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 9:37 btg med ødelagte dempere og manglende stabstag bak på E46 320Ci 2.2 Jeg var der samme dagen på motorsykkel! Synd jeg ikke leste tråden da.. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Kyllingbeina knakk på vei ned hit så da heiv jeg det av. Skal prøve å ordne med nytt idag, gikk helt fint skål jeg si deg. Bilen går som en dass fremover, men fra karusell og nedover kjørte ikke disse r8 og 911 fra oss Jaja, er jo kun deg som setter rundt Nurburgring uten stabilisatorstag og med ødelagte dempere og attpåtil setter rundetider DET hadde ikke jeg turt for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Måtte jo gi full gass når jeg først var utpå Bilen var i tipp topp stand med nye foringer i hele understellet, ny olje på girkasse og diff, samt nye bremseklosser på hele bilen. Men når demperene og kyllingbeina taok kvelden på vei nedover, skulle ikke det legge en demper på moroa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Måtte jo gi full gass når jeg først var utpå Bilen var i tipp topp stand med nye foringer i hele understellet, ny olje på girkasse og diff, samt nye bremseklosser på hele bilen. Men når demperene og kyllingbeina taok kvelden på vei nedover, skulle ikke det legge en demper på moroa Ser den! Er jo sånn at man sier til seg selv på forhånd at man skal ta det litt forsiktig siden man kjører vanlig bil osv men så fort bommen går opp så er det glemt og hornene er kommer frem M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leholtet Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Fra sist søndag MrQuiet reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet August 4, 2014 Share Skrevet August 4, 2014 Fra sist søndag Så bildet på BTG her om dagen. Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Ble 5 runder på lørdagen. Er jo OldTimer GP så er veldig mye biler på banen, Var ikke en eneste runder hvor det ikke enten var kø kjøring eller gul flagg, så 8.34BTG var ikke så galt da. Sykt gøy er det likevell. Idag melder de selvfølgelig masse regn. M|Fjeld og leholtet reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Så et bilde av bilen din på tur opp fra Adenau på FB Øyvind, mulig det var Bridge To Gantry som postet det. Ser ut som dere har det bra der nede, Track Day i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå