Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen folk har ikke sperrer !!!

Makan til idioter, sånne som gir BMW et dårlig rykte! Men en ting skal han ha, han hadde teken på å få en relativt slapp 525 (170 hestern) ut i breisladd på tørt! Sett på litt breiere dekk enn sykkeldim 195 så kommer den ikke breit ut før det ligger is på veien :wink:

Skrevet

Nei nå får jeg legge meg! :wink: Skal hente dama på flyplassen i morgen og med fare for å virke litt tøffel så gleder jeg meg faktisk til å få ho hjem! Nå vet jeg at jeg hadde aldri orka å være singel, HATER å være aleine :evil: Selv om det er kult å sitte med PCen i 5 timer og se film i senga til kl 4 på natta så er det godt å bli holdt litt i ørene til vanlig :)

Skrevet
Nei nå får jeg legge meg! :wink: Skal hente dama på flyplassen i morgen og med fare for å virke litt tøffel så gleder jeg meg faktisk til å få ho hjem! Nå vet jeg at jeg hadde aldri orka å være singel, HATER å være aleine :evil: Selv om det er kult å sitte med PCen i 5 timer og se film i senga til kl 4 på natta så er det godt å bli holdt litt i ørene til vanlig :)

Du er ingen tøffel....til nød kanskje en flip-flop... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...