Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
åå. lysten i å bytte audien i e30 nå..

Synes jeg du skal gjøre, ingenting er som en E30 325IX når det kommer til vinterbil! Rekkefemmer Audi med Quattro er jo ikke det væste det heller men det er jo ikke BMW da :wink: Finn en med manuell gir så har du lekebil :)

Noen som har en formening hvorfor e92en min nekter å starte da det er minus grader?

Er ikke tom for strøm da?

Vet bare at noen dieselbiler kan få startvansker hvis tempraturene synker veldig lavt! To kamerater med A3 1,9 TDI og ny Passat 2,0 TDI fikk ikke start på bilene sine i -25 på fjellet, min E39 520I startet uten problem :wink:

Tom for strøm er den ikke fordi jeg får fyra den opp etter 10 forsøk, eller trille start :)

Verksted mesteren på bilsalongen hadde ikke hørt om dette før heller :\

Lenge siden du fylte diesel sist? Kan jo tenkes at du har sommerdiesel på tanken.

Nvm. Ble forvirra av alt dieselsnakket. :P

Skrevet
Ikke værst, kongen!

Bare å blinke og herje om du skulle møte en svart en med gule angel eyes og spredere :)

Trudde jeg møtte deg her om dagen, men han fyren som ratta den bilen så bare forfjamsa ut på meg :P

Det var en svart e92 med bergens sklter? trur jeg :)

Det er 3 svarte E92er her i distriktet som jeg vet.

En svart 320 et eller annet med NF skilter, min 320 med RJ skilter, og en 330D med RJ skilter. :)

Skrevet
Ikke værst, kongen!

Bare å blinke og herje om du skulle møte en svart en med gule angel eyes og spredere :)

Trudde jeg møtte deg her om dagen, men han fyren som ratta den bilen så bare forfjamsa ut på meg :P

Det var en svart e92 med bergens sklter? trur jeg :)

Det er 3 svarte E92er her i distriktet som jeg vet.

En svart 320 et eller annet med NF skilter, min 320 med RJ skilter, og en 330D med RJ skilter. :)

Stemmer RJ skilter hadde den og det var en ung kar med mørkt hår som kjørte den, er han også her inne eller?

Den med NF skilter er det vel en bruker her inne som eier, mener han har handlet noen deler av meg før tony eller noe heter han vel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...