Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis som hoppa over et gjerde på tryvann, ble et lite kutt som man kan se.. :P 1 millimeter fra å miste førligheten i hele hånda :shock:

Skrevet

Hoho, heldig med den da isåfall ;) Får satse på promillen var såpass høy at det ikke kjentes, og det er vell kanskje ikke utenkelig?

Får vell ta natt etter en rolig natt på jobb, opp i 2 tia å jobbe litt mer :P

Skrevet
Hoho, heldig med den da isåfall ;) Får satse på promillen var såpass høy at det ikke kjentes, og det er vell kanskje ikke utenkelig?

Får vell ta natt etter en rolig natt på jobb, opp i 2 tia å jobbe litt mer :P

Bra det er fler som jobber natt :) Kom nettopp hjem, opp i morgen i 2-tiden og skru sammen E34 og på jobb klokken 4 :)

Skrevet

Blodet renner jo så JÆVLI også da når man har drikki XD Knuste ei Baylisflaske i sekken min engang, dvs, jeg ble pissed på eksen og kasta sekken min i veggen :P MÅTTE såklart fomle rundt nedi den for å få opp igjen glass. Ble litt blod :D

Skrevet
Ah så deilig vær det er i dag, perfekt til å montere min favoritt bumpersticker..... "quattro ist für sissies" ....

Spennende å høre om du sier det samme når quattro gutta kommer lekende lett forbi deg på vinterføre.. ;) Etter å ha kjørt quattro i noen år, så vil jeg aldri ha en bil uten 4wd i Norge igjen. Derfor blir det også xDrive på nye BMW´n. Ingenting er morsommere enn å møte "nye landsmenn" i "pimpa" 3-serier for så å gruse de fullstendig ut av lyskryssene etter at de har stått å ruset og tøffet seg, dette gjøres bortimot daglig i en noe tunet A4 1.8 TS quattro som har vært hos mr. Dahlbäck himself.. MORO!

Skrevet

Hahahah, du slapp av litt nå a, jeg har aldri sagt at bilen min er et vindunder på vinterføre. Ble dratt opp ukentlig av en kompis sin Audi 80 quattro i vinter jeg.

Men det er fortsatt morsomt med det klistremerke, folk med 4wd blir så hissige og ampre med en gang ( Følte du deg truffet nå? ) ;)

Skrevet
Hahahah, du slapp av litt nå a, jeg har aldri sagt at bilen min er et vindunder på vinterføre. Ble dratt opp ukentlig av en kompis sin Audi 80 quattro i vinter jeg.

Men det er fortsatt morsomt med det klistremerke, folk med 4wd blir så hissige og ampre med en gang ( Følte du deg truffet nå? ) ;)

Hehe, jeg skjønte absolutt spøken ;) Det er absolutt moro med rwd på vinteren, men det er enda mer moro å ligge bredt og faktisk komme ut av svingen med litt fart på vogna ;) Men enig, er viktig å fyre opp folk litt ;)

Skrevet

E34 er sansynligvis noe av det minst brukende på vinterføre, og det er jeg klar over, men er alltid viktig å fyre opp Audi gutta litt. VAG-folk blir så lett ampre :mrgreen: ( spesielt VACN-gutta ) hihi

Skrevet

Hehe.. Vi er blitt vant med så mye drittslenging fra Makkwerks-gutta vettu ;) Neida.. Bare tuller jeg, moro med litt spøking, bare alltid noen som er så forbaska opphengte i et bilmerke at de mister alt som heter fornuft når det gjelder biler. Det finnes fine, og gode biler fra omtrent samtlige bilmerker der ute i verden :) Men tro meg, hadde jeg vært han kompisen din som kom å hentet deg opp fra grøften hver eneste uke om vinteren, så skulle du jaggu fått hørt det ;)

Skrevet

Har fått høre det hele vinter jeg :lol: ? Han er egentlig BMW-mann, men har så dum gårdsplass og komme opp til, så ble en Quattro. Og jaggu fine biler til å ta seg fram! Hans nye triks er å kjøre foran meg - for så å stoppe når det kommer en bakke.........slik at jeg ikke har sjangs til å komme meg noe sted. :D

@Haug: Er du på byen i Halden? Kongens Brygge er bra med folk ! Absolute Bar er litt roligere og koseligere ( Samt de har San Miguel på tappekran og nedfryste ølglass :shock: ). Ellers er det en del forskjellige mindre pub'er rundt om i sentrum :)

Skrevet

Scoot; Ikke enda, men senere i kveld. Kongens Brygge skal vi innom, men greit å teste litt flere når jeg først er der :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...