M|Fjeld Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hater slike folk Makan.. Meg og et par kompiser ble overfalt av en gjeng med eldre folk, helt uten forvarsel for 2 uker siden.. Ble litt knuffing og dytting inntil to stykk hoppa på hverandre, da var helvete løs mildt sagt Edit: Dette var 20stk menn godt oppi 20 åra som skulle sloss med 7stk 18-19 åringer..
Kjexx Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Festlig.. Glad jeg er stor 192/95 så da er det skjeldent noe bråk.
SofaKingFresh Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Festlig.. Glad jeg er stor 192/95 så da er det skjeldent noe bråk. Vi e ganske lik vi to. Du og æ. Jeg er 193 og ca 95kg. Sikkert litt mer ettersom det har blitt noen gode middager i det siste og godterier .
Fredrik Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hvorfor er det så mye slåssing på byen i Norge/Oslo? Det var ikke vanlig før i tiden og er det heller ikke her i Danmark. De politiet plukker opp/ut her nede er stort sett kjente notoriske bråkemakere (les: tapere)...
noekult Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Er ikke så mye slossing... Ser fulle folk av og til slenge med armene uten å treffe. Tenker bare at enkelte er på feil sted til feil tid oftere enn andre. Klart meg fint uten bråk i alle år selv om jeg er i byen fra tid til annen...
Jordfræsar Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hvorfor er det så mye slåssing på byen i Norge/Oslo? Det var ikke vanlig før i tiden og er det heller ikke her i Danmark. De politiet plukker opp/ut her nede er stort sett kjente notoriske bråkemakere (les: tapere)... Det har økt her i byen også. Når jeg farta rundt på byen her (i de yngre dager) føltes det mer ut som at alle ungdommene var "one big happy family". Nå har det blitt til at folk faktisk ikke tør å gå hjem fra byen i frykt for overfall eller blind vold. Synd men sant!
dutten Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hvorfor er det så mye slåssing på byen i Norge/Oslo? Det var ikke vanlig før i tiden og er det heller ikke her i Danmark. De politiet plukker opp/ut her nede er stort sett kjente notoriske bråkemakere (les: tapere)... Det har økt her i byen også. Når jeg farta rundt på byen her (i de yngre dager) føltes det mer ut som at alle ungdommene var "one big happy family". Nå har det blitt til at folk faktisk ikke tør å gå hjem fra byen i frykt for overfall eller blind vold. Synd men sant! de som styrer i hamar skulle gjort som på lillehammer.. lengre åpningstider. folk blir med slitne og går direkte hjem.. ikke som på hamar at fok styrter innpå rett før stengetid og så er det ut for og slåss.. aldri opplevd bråk i lillehammer.. men ender alltid opp i noe form for bråk/drama her på hamar
S.Hafsmo Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Jeg vil ha dette interiøret, stappet inn i min korte E38. 750iXL L7 Highline Utenom den lilla delen kanskje. Er ikke så begeistret for den fargen..
Jordfræsar Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Hvorfor er det så mye slåssing på byen i Norge/Oslo? Det var ikke vanlig før i tiden og er det heller ikke her i Danmark. De politiet plukker opp/ut her nede er stort sett kjente notoriske bråkemakere (les: tapere)... Det har økt her i byen også. Når jeg farta rundt på byen her (i de yngre dager) føltes det mer ut som at alle ungdommene var "one big happy family". Nå har det blitt til at folk faktisk ikke tør å gå hjem fra byen i frykt for overfall eller blind vold. Synd men sant! de som styrer i hamar skulle gjort som på lillehammer.. lengre åpningstider. folk blir med slitne og går direkte hjem.. ikke som på hamar at fok styrter innpå rett før stengetid og så er det ut for og slåss.. aldri opplevd bråk i lillehammer.. men ender alltid opp i noe form for bråk/drama her på hamar Skjønner ikke den stengetid politikken. Men er jo ikke noe bombe at det er akkurat Hamar det skjer!
evi Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Er det oppe hele natta stikker folk ettersom.. Når det stenger tidlig havner alle i taxikø samtidig.. Simpelt..
Fredrik Skrevet Juni 24, 2012 Skrevet Juni 24, 2012 Er det oppe hele natta stikker folk ettersom.. Når det stenger tidlig havner alle i taxikø samtidig.. Simpelt.. Hmmm... virkelig?... Jeg har ventet dritings i taxikø mange ganger uten å føle behov for å slå løs på sidemannen...
Anbefalte innlegg