Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja okai ;) Ser frem til resultatet! Lag tråd nå! Jeg vil se og lære :D

neh.. :P hehe

EDIT: vurderer å lage en DIY når jeg monterer link sprutet på m30 =)

Skrevet

Jeg har kjøpt dyser som var fra "s38" m bosch nr 0 280 150 701. De er på 249 cc

I går hadde enda en demontert dyser fra en "s38" som også hadde bosch nr 0 280 150 701. WTF!!!! :(

Jeg vil ha noen på 340/380cc :\

Skrevet

Drøyt, la inn forsikringer på forsikringsportalen nettopp, 2 biler, en motorsykkel og en innbo. If ringte, og jeg har jo hørt (og opplevd) at de gjerne skal ha noen kroner for å forsikre bmw, men fikk faktisk tilbud som omtrent halverte prisen på forsikringer. Fra 20 000 hos gjensidige på M3'en, til 10 000 hos IF. 535'en var ikke så mye å hente på, men den sank nesten to tusen den også. Eneste de la seg godt over var på mc'en, de ville ha 14 000 mot 7 700 hos gjensidige, så den blir stående.

Nå ringte nettopp storebrand også, får høre hva de har å si. Sist jeg kontaktet de måtte jeg nesten le av hvor dårlig tilbudet var.

Skrevet
Noen av dere som har helkasko? Vurderer å oppgradere fra delkasko på bilen min nå til helkasko... Vil koste 6800 kr. i året med 70% bonus 2. året... Og 12.000 km...

Høres greit ut det?

Nei..

Det høres veldig dyrt ut.

Jeg betalte mindre enn halvparten med helkasko på en 2000 320i

70% bouns 3.året

Skrevet

Fikk karakterkortet mitt for 1. året på teknisk fagskole. Har 2 moduler bestående av henholdsvis 2 og 3 fag. Eksamenskarakter: A

Standpunkt begge moduler: A

Og fri imorgen, må si dette var en veldig god start på helgen :D

Skrevet
Sattan for en nørd du er spruddel.

:)

Han er bare en flink kar! 8)

Men nei, du har ikke fri i morgen! Da skal du bli piska rundt hele dagen :P

Skrevet
Sattan for en nørd du er spruddel.

:)

Takk for det :headbang:

Når man først gidder og sette seg på skolebenken etter man egentlig er ferdigutdannet og i tillegg gjør det på kveldstid ved siden av jobb, så gidder jeg ikke bare slenge gjennom med såvidt bestått, da skal det gjøres ordentlig! :D

Hehe Robert, skal ikke forundre meg :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...