Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja okai ;) Ser frem til resultatet! Lag tråd nå! Jeg vil se og lære :D

neh.. :P hehe

EDIT: vurderer å lage en DIY når jeg monterer link sprutet på m30 =)

Skrevet

Det meste er lett å lese seg opp til uten å gjøre det.. Sprut kan være vanskelig og forstå før man prøver har jeg fått inntrykk av. Så det hadde vært flott. Gjerne litt om hvorfor du velger ulike verdier når du programmerer også ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt dyser som var fra "s38" m bosch nr 0 280 150 701. De er på 249 cc

I går hadde enda en demontert dyser fra en "s38" som også hadde bosch nr 0 280 150 701. WTF!!!! :(

Jeg vil ha noen på 340/380cc :\

Skrevet

Drøyt, la inn forsikringer på forsikringsportalen nettopp, 2 biler, en motorsykkel og en innbo. If ringte, og jeg har jo hørt (og opplevd) at de gjerne skal ha noen kroner for å forsikre bmw, men fikk faktisk tilbud som omtrent halverte prisen på forsikringer. Fra 20 000 hos gjensidige på M3'en, til 10 000 hos IF. 535'en var ikke så mye å hente på, men den sank nesten to tusen den også. Eneste de la seg godt over var på mc'en, de ville ha 14 000 mot 7 700 hos gjensidige, så den blir stående.

Nå ringte nettopp storebrand også, får høre hva de har å si. Sist jeg kontaktet de måtte jeg nesten le av hvor dårlig tilbudet var.

Skrevet
Noen av dere som har helkasko? Vurderer å oppgradere fra delkasko på bilen min nå til helkasko... Vil koste 6800 kr. i året med 70% bonus 2. året... Og 12.000 km...

Høres greit ut det?

Nei..

Det høres veldig dyrt ut.

Jeg betalte mindre enn halvparten med helkasko på en 2000 320i

70% bouns 3.året

Skrevet

Fikk karakterkortet mitt for 1. året på teknisk fagskole. Har 2 moduler bestående av henholdsvis 2 og 3 fag. Eksamenskarakter: A

Standpunkt begge moduler: A

Og fri imorgen, må si dette var en veldig god start på helgen :D

Skrevet
Sattan for en nørd du er spruddel.

:)

Han er bare en flink kar! 8)

Men nei, du har ikke fri i morgen! Da skal du bli piska rundt hele dagen :P

Skrevet
Sattan for en nørd du er spruddel.

:)

Takk for det :headbang:

Når man først gidder og sette seg på skolebenken etter man egentlig er ferdigutdannet og i tillegg gjør det på kveldstid ved siden av jobb, så gidder jeg ikke bare slenge gjennom med såvidt bestått, da skal det gjøres ordentlig! :D

Hehe Robert, skal ikke forundre meg :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...