Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er flinke til å få ned filstørrelsen på en avatar? Jeg trenger å få 48kb ned til kravet for avatar her på bimmers. Anyone?

Skrevet
Det pissregna og var mørkt, så fikk ikke studert den BMW-en så nøye. Det som er litt morsomt er at fruen satt framme og la også merke til bilen.. hun spurte søtt "Er det en sånn M5? :? " Måtte jo forklare og understreke tydelig at det der ikke var noe M5 [-X

Fikk ikke dratt på torsdag på grunn av jobb og den slags, men følte Avicii og "du måste flytta på dej!" veide fint opp for torsdagen.

Om det er han jeg tror det er, så er dette M3en hans.

ucxvd1k8d42c88zg1awt.jpg

Ikke helt min stil, men hver sin smak.

Skrevet
bare sende de en mail, de fleste sender

Har prøvd å korrespondere med tyskere på ebay før, har erfart at det funker dårlig. Kan ha noe med at tysken min er dårlig :P Men om jeg virkelig finner gullfuglen så får jeg vel prøve igjen :P

Skrevet

Er bare å snakke engelsk med dem det :) De klarer å snakke liitt engelsk hvertfall :P

De fleste sender om du mailer, men det koster..

Skrevet
Å herregud jeg gruer meg fææælt til imorgen... Fagprøve! Kommer IKKE til å sove mange timene i natt nei :lol:

Ikke noe å grue seg til om du kan det du holder på med. Uansett ikke verre enn at du er safe med jobb enda lenger om du ikke består! :P

-------------------------------------------------

Noen som har navnet på dette rattet? Er det bare facelift E36 M3 som er levert med dette, eller andre også?

Om noen selger, eller vet om noen som selger et slikt, så pip ut! Kan byttes i div deler jeg har liggende, eller forhåndsbetales om det må sendes!

7912420033_large.jpg

Skrevet

Photoshop ;):rompe:

Det er ikke problem å skalere bildet til 120x90, men det blir så himla mange flere kb enn bimmers tillater.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...