Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel derfor hun i reklamen har to forskjellige leverandører, en annen i tillegg til OneCall. :-)

Klarer ikke beskrive hatet mitt for alle de stygge OneCall reklamene......

Skrevet
Har flere problemer med onecall for øyeblikket, eller er det bare meg?

Mobildata er ikke-eksisterende på telefonen, og jeg kommer ikke inn på onecall.no via pcen heller :lol:

Det begynte ca klokken 9 i dag.

gjelder network norway også får ikke ringt eller noen ting :P tar det som pause da jeg ikke får gjort en dritt på jobb :P

Skrevet

"deilig" å være tilbake på jobb :lol: hadde vært så sykt digg å sove leenge i dag! og bare dratt ut og kjøre :) menmen, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves :P

Skrevet
Er vel derfor hun i reklamen har to forskjellige leverandører, en annen i tillegg til OneCall. :-)

Klarer ikke beskrive hatet mitt for alle de stygge OneCall reklamene......

"LIKER" HATER den reklamen!

Skrevet

Takker :D

dekkonline har jeg sjekket og de er dyrest av alle :P men interdekk.no har jeg ikke sjekka før! 1000 per dekk var ikke så ille :) veit du om det er mye i frakt fra dem? :)

Skrevet

Står fraktrater på venstre kolonne på interdekk. Dekkonline har gratis frakt, så summen totalt blir omtrent det samme ved kjøp av 4 dekk :) Om ikke prisene har forandret seg siden i går! :)

Skrevet
Takker :D

dekkonline har jeg sjekket og de er dyrest av alle :P men interdekk.no har jeg ikke sjekka før! 1000 per dekk var ikke så ille :) veit du om det er mye i frakt fra dem? :)

Har du sjekka lokalt?

Vinterdekk i normale dimensjoner bruker ikke å være mye dyrere hos din lokale dekksjappe enn på nett.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...