Poppy Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er vel derfor hun i reklamen har to forskjellige leverandører, en annen i tillegg til OneCall. Klarer ikke beskrive hatet mitt for alle de stygge OneCall reklamene...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er vel derfor hun i reklamen har to forskjellige leverandører, en annen i tillegg til OneCall. Smarte jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har vært strømbrudd i store deler av nord-oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Har flere problemer med onecall for øyeblikket, eller er det bare meg?Mobildata er ikke-eksisterende på telefonen, og jeg kommer ikke inn på onecall.no via pcen heller Det begynte ca klokken 9 i dag. gjelder network norway også får ikke ringt eller noen ting tar det som pause da jeg ikke får gjort en dritt på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Skulle ønske det var slik her også...at ingenting funka..men var nesten litt spooky..null strøm i hele gata her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Ang. mobilgreiene : http://www.side3.no/article3484250.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 "deilig" å være tilbake på jobb hadde vært så sykt digg å sove leenge i dag! og bare dratt ut og kjøre menmen, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Er vel derfor hun i reklamen har to forskjellige leverandører, en annen i tillegg til OneCall. Klarer ikke beskrive hatet mitt for alle de stygge OneCall reklamene...... "LIKER" HATER den reklamen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Hvor får jeg taki 195/65-15 nokian hakka 7 billigst? Interdekk.no eller dekkonline.com om du legger om selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takker dekkonline har jeg sjekket og de er dyrest av alle men interdekk.no har jeg ikke sjekka før! 1000 per dekk var ikke så ille veit du om det er mye i frakt fra dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Står fraktrater på venstre kolonne på interdekk. Dekkonline har gratis frakt, så summen totalt blir omtrent det samme ved kjøp av 4 dekk Om ikke prisene har forandret seg siden i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Takker dekkonline har jeg sjekket og de er dyrest av alle men interdekk.no har jeg ikke sjekka før! 1000 per dekk var ikke så ille veit du om det er mye i frakt fra dem? Har du sjekka lokalt? Vinterdekk i normale dimensjoner bruker ikke å være mye dyrere hos din lokale dekksjappe enn på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Forventa ikke å se bilen min i østlandets blad i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 Observert rundt Ringsaker i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 å helsike! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg