Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

leier hos foreldrene mine jeg, men bor da i eget hus, så har leie, bilforsikring, drivstoff, bomring, mobil, trening, lån osv, nok av utgifter :/ blir hardt å spare opp til engangsavgiften på m5'n for ikke å snakke om forsikringen på den, som hos gjensidige blir på 55k i året :o

Skrevet
Faen, klikka, dama har fått det heilt meint med å flytte ilag med meg i leilighet. Jævla mas å drit.. Har jo det godt hjemme med o mor å an far e :s

:lol: Kvinnfolk!

Farvel M52B28 :mrgreen:

Skrevet

er somregel de som ødelegger ja :P eller de som er de fornuftige og økonomiske :P savner å være ungkar og kun tenke på meg selv! :P

Skrevet
Faen, klikka, dama har fått det heilt meint med å flytte ilag med meg i leilighet. Jævla mas å drit.. Har jo det godt hjemme med o mor å an far e :s

:lol: Kvinnfolk!

Farvel M52B28 :mrgreen:

:cry::cry: skal vell få til det allikavel tenke e :D ja de er noe herk!

Skrevet
kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus :P

Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da :P men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! :o

Skrevet

Liker faktisk maxburgern bedre enn mccern... sjokoladeshake har jeg aldri vært glad i..liker bedre vanilje eller bananshake..

Luxusshake fra Max er faktisk EPIC!!!

Har igrunn masse mat i kjøleskapet..kyllingburgere..vanlige burgere (frosne) samt middagsrester..lammekoteletter og baktpotet... men er noe eget med junk...hmhmhm...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...