Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

leier hos foreldrene mine jeg, men bor da i eget hus, så har leie, bilforsikring, drivstoff, bomring, mobil, trening, lån osv, nok av utgifter :/ blir hardt å spare opp til engangsavgiften på m5'n for ikke å snakke om forsikringen på den, som hos gjensidige blir på 55k i året :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus :P

Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da :P men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article517955.ece

Jeg blir litt forbanna over hvor jævla lett kjerringer slipper unna med så mangt!

14 dager i buret for nesten 2 i promille?

Det står jo ingenting om hvor lenge de beslaglegger lappen? Er det for strengt å inndra lappen ved fyllekjøring? :shock:

Tydligvis.. #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker faktisk maxburgern bedre enn mccern... sjokoladeshake har jeg aldri vært glad i..liker bedre vanilje eller bananshake..

Luxusshake fra Max er faktisk EPIC!!!

Har igrunn masse mat i kjøleskapet..kyllingburgere..vanlige burgere (frosne) samt middagsrester..lammekoteletter og baktpotet... men er noe eget med junk...hmhmhm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...