haybimmsen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 E "bare" 19 år da XD så ja bor hjemme å har det steike godt, tjene godt gjør e også, å enda slippe e å betale Anna enn forsikring på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 leier hos foreldrene mine jeg, men bor da i eget hus, så har leie, bilforsikring, drivstoff, bomring, mobil, trening, lån osv, nok av utgifter :/ blir hardt å spare opp til engangsavgiften på m5'n for ikke å snakke om forsikringen på den, som hos gjensidige blir på 55k i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Faen, klikka, dama har fått det heilt meint med å flytte ilag med meg i leilighet. Jævla mas å drit.. Har jo det godt hjemme med o mor å an far e :s Kvinnfolk! Farvel M52B28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article517955.ece Jeg blir litt forbanna over hvor jævla lett kjerringer slipper unna med så mangt! 14 dager i buret for nesten 2 i promille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 er somregel de som ødelegger ja eller de som er de fornuftige og økonomiske savner å være ungkar og kun tenke på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Faen, klikka, dama har fått det heilt meint med å flytte ilag med meg i leilighet. Jævla mas å drit.. Har jo det godt hjemme med o mor å an far e :s Kvinnfolk! Farvel M52B28 skal vell få til det allikavel tenke e ja de er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article517955.eceJeg blir litt forbanna over hvor jævla lett kjerringer slipper unna med så mangt! 14 dager i buret for nesten 2 i promille? Det står jo ingenting om hvor lenge de beslaglegger lappen? Er det for strengt å inndra lappen ved fyllekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus Drit i kebabmeet... La oss ha julebrus-meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 haha er med på den as!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 kom deg til byen så spiser vi boller og chips og julebrus Hvis det var meg du siktet til, så har jeg vanskeligheter med det, touringen er ikke hjemme(og sliter fortsatt med kutting :S ) og m5'n har ikke gyldige skilter lenger :/ selv om den har fullkasko da men det hørtes syt digg ut med boller og brus og chips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Skulle gjerne hatt burger king eller mcdonalds stor meny nå, avslutta med en stor sjokolademilkshake..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 hei, slutt å prat om mat a, snart begynner jeg å gomle frokostblanding tørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article517955.eceJeg blir litt forbanna over hvor jævla lett kjerringer slipper unna med så mangt! 14 dager i buret for nesten 2 i promille? Det står jo ingenting om hvor lenge de beslaglegger lappen? Er det for strengt å inndra lappen ved fyllekjøring? Tydligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Liker faktisk maxburgern bedre enn mccern... sjokoladeshake har jeg aldri vært glad i..liker bedre vanilje eller bananshake.. Luxusshake fra Max er faktisk EPIC!!! Har igrunn masse mat i kjøleskapet..kyllingburgere..vanlige burgere (frosne) samt middagsrester..lammekoteletter og baktpotet... men er noe eget med junk...hmhmhm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg