Morty999 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Inn på teppet med tralla fylt opp med E85, eller Morten? Jupp
M|Fjeld Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Men om jeg kjører på med f.eks chip som er satt opp mot oppsettet vil jeg kunne lade ut mye mer? Hadde isåfall sett for meg rundt 1 bar om det kan være holdbart uten de største og dyreste modifikasjonene? Det skal gå fint
Marius2002 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Spørsmål! Er det flere som får slike "moments" man bare plutselig lager en retard-lyd eller "blææ" eller noe i den dur? Hahaha, høres ganske fakka ut, men jeg bare lurer..
Larsgunnar Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Når jeg blir sliten og lei, plutselig kommer på noe jeg har glemt eller plages med noe, får jeg plutselige utbrudd med "Ååååååååååååååååååååååååååååååå"
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Retardlyder kommer jevnlig.. Sikkert fordi jeg er retard.. Men trives med det, så bryr meg ikke stort om det Fleste av lydene kommer i forbindelse med armo/noe jeg ikke får til, og innebærer gjerne herming av morsome karakterer fra tv/film
SofaKingFresh Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Det finnes fler av oss enn du tror, Marius!
evi Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Inn på teppet med tralla fylt opp med E85, eller Morten? Jupp Hvordan gikk det?
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Det ryktes på sladdreboka at den er godkjent med snurrepiperier ja
Anbefalte innlegg