Jordfræsar Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Hvis alenetid i realiteten var gull ville jeg vært en meget holden mann nå. Da hadde vi sett deg med gulltenner, gullkjeder og en stor klokke rundt halsen i gull, ikke minst felger i gull! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
fish Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 En skikkelig rakker. Fillekatt Skikkelig pøbelpus som gjør at jeg må passe ekstra på med alt... Han er glad i vann også, så den blir ikke skremt av å bli våt heller. Vår katt er ikke begeistret for vann, men han er så selskapsyk at han kommer inn i dusjen så lenge han ikke får vann direkte på seg. Akkurat nå prøver vi å venne han til bil-/båtkjøring, for vi vil ha han med på hytta. I går, på vei hjem fra hytta lå han på fanget mitt under hele kjøreturen. Jeg styrte/gasset mens kjærringa girte for meg.
Jordfræsar Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Haha Du hadde utvilsomt blitt skogens konge! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Stenbakken Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Haha Du hadde utvilsomt blitt skogens konge!Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jordfræsar Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Haha Tenke seg en lada i gullfarge med elgen på panseret! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Nytern Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Hvem skrudde opp tempen? Jeg ble plutselig heit! Ladaheit!
Stenbakken Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Ser for meg at det blir mindre pent egentlig, men kunne vært et spenstig prosjekt.
fish Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Koselig bilde, Fish! Jo, takk takk. Det er første gangen han har inntatt den posituren på fanget mitt under de kjøreturene vi har hatt i sommer. Skal innrømme at med den pelsen ble det veldig varmt etter hvert. Men jeg klager ikke, han er blitt mye roligere og komfortabel på å bli transportert i en bil, går greit i båten også. Må bare komme oss noen meter fra brygga, så tør han ikke å hoppe.
Jordfræsar Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Nytern: du skremmer meg Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jørgen Lie Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Skulle til å si d samme VI kjører mye med pus i bilen, men han sitter alltid i buret, fastspent med seler. (altså buret i seler, ikke pusen;) ) Han er vant med det fra den dagen vi hentet han, samme med båt også.. Trives godt og sjarmerer alle forbipasserende med de knallblå øynene sine
Robkill Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 En skikkelig rakker. Fillekatt Skikkelig pøbelpus som gjør at jeg må passe ekstra på med alt... Han er glad i vann også, så den blir ikke skremt av å bli våt heller. Vår katt er ikke begeistret for vann, men han er så selskapsyk at han kommer inn i dusjen så lenge han ikke får vann direkte på seg. Akkurat nå prøver vi å venne han til bil-/båtkjøring, for vi vil ha han med på hytta. I går, på vei hjem fra hytta lå han på fanget mitt under hele kjøreturen. Jeg styrte/gasset mens kjærringa girte for meg. [ Bilde ] Bilkjøring får katta til å tørne, så det er bare å glemme for min del http://youtu.be/KB2a3l04_BM
fish Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Hvem skrudde opp tempen? Jeg ble plutselig heit! Ladaheit! Nytern: du skremmer meg Hallo!!! Fræsarn, nå må du komme deg ut av poleringståka, og lese hva Nytern skriver.. "Ladaheit"!!! Du er ikke i nærheten med din smukke E82...
wicky124 Skrevet Juli 25, 2013 Skrevet Juli 25, 2013 Nei idag har jeg utført skikkelig mannearbeid... vasken på badet var tett så jeg har plumbofisert det! Og nå er det flyt der igjen! Føler meg kul...
Anbefalte innlegg