Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

:applause: En skikkelig rakker. :lol:

Fillekatt :mrgreen:

Skikkelig pøbelpus som gjør at jeg må passe ekstra på med alt... :P

Han er glad i vann også, så den blir ikke skremt av å bli våt heller.

Vår katt er ikke begeistret for vann, men han er så selskapsyk at han kommer inn i dusjen så lenge han ikke får vann direkte på seg. Akkurat nå prøver vi å venne han til bil-/båtkjøring, for vi vil ha han med på hytta. I går, på vei hjem fra hytta lå han på fanget mitt under hele kjøreturen. Jeg styrte/gasset mens kjærringa girte for meg. :)

ly3u1ln9zpkdqdmgyq7l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:love: Koselig bilde, Fish!

Jo, takk takk. Det er første gangen han har inntatt den posituren på fanget mitt under de kjøreturene vi har hatt i sommer. Skal innrømme at med den pelsen ble det veldig varmt etter hvert. :-) Men jeg klager ikke, han er blitt mye roligere og komfortabel på å bli transportert i en bil, går greit i båten også. Må bare komme oss noen meter fra brygga, så tør han ikke å hoppe. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si d samme :lol:

VI kjører mye med pus i bilen, men han sitter alltid i buret, fastspent med seler.;) (altså buret i seler, ikke pusen;) ) Han er vant med det fra den dagen vi hentet han, samme med båt også.. Trives godt og sjarmerer alle forbipasserende med de knallblå øynene sine :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:applause: En skikkelig rakker. :lol:

Fillekatt :mrgreen:

Skikkelig pøbelpus som gjør at jeg må passe ekstra på med alt... :P

Han er glad i vann også, så den blir ikke skremt av å bli våt heller.

Vår katt er ikke begeistret for vann, men han er så selskapsyk at han kommer inn i dusjen så lenge han ikke får vann direkte på seg. Akkurat nå prøver vi å venne han til bil-/båtkjøring, for vi vil ha han med på hytta. I går, på vei hjem fra hytta lå han på fanget mitt under hele kjøreturen. Jeg styrte/gasset mens kjærringa girte for meg. :)

[ Bilde ]

Bilkjøring får katta til å tørne, så det er bare å glemme for min del :P

http://youtu.be/KB2a3l04_BM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skrudde opp tempen? Jeg ble plutselig heit! Ladaheit!
Nytern: du skremmer meg ;)

Hallo!!! Fræsarn, nå må du komme deg ut av poleringståka, og lese hva Nytern skriver.. "Ladaheit"!!! Du er ikke i nærheten med din smukke E82... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...