evi Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Alt arkiveres i 10 år så de har vel orden på det i 09. Kanskje lenger også, husker ikke Er 10 år som er minstekravet mener jeg også ja
M|Fjeld Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 10 år er kravet for en bedrift, har ikke bedriften dette i orden venter store bøter.
Robkill Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Satser på at det ordner seg Har ikke et stort ønske om å betale det der enda en gang!
knut_olestad Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 What's the difference between a cow and 9/11 ? You can't milk a cow for 12 years..
Shattered Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Er manuell XD litt flaut å ringe bestefadern om det XD Husker første gangen jeg lånte bilen til broder'n og måtte ringe han for å få ut nøkkelen haha.
Thewiz Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Jeg ringer konsekvent aldri når jeg skal kjøpe noe som koster litt. Å handle slikt uten å ha alt som har vært diskutert skriftlig, er aldri spesielt lurt. De som skriver "Ikke e-post eller SMS" anser jeg å være useriøse, eller at dem kan ha noe å skjule. Høres for meg rart ut. Da man får en feel av selgeren ved å prate med han over telefon. Helt ok å sende SMS / e-post men ikke med det sistepris tullet som første melding. DET er for meg useriøst.
316 Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Overgangen fra Hiacen til dette kjenner jeg at jeg liker...
VegarVS Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Gratulerer med dagen, Wicky! lenge siden jeg har hørt noe fra han her inne nå! :/
Hawkon88 Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Må gjerne sende melding til meg hvis man ønsker å kjøpe bil av meg, men jeg ringer heller til de interesserte. Så har jeg noe å gjøre på når jeg kjører bil også.. Sånn er det også lett å luke ut de som er interessert/uinteressert også. Jeg kommer alltid med en oppfordring om besiktelse/prøvekjøring "så kan alltid prisen diskuteres" i beste selger-ånd.. Hvis dere hadde drevet butikk, hadde dere ikke ringt til potensielle kunder?
hermanoo90 Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Overgangen fra Hiacen til dette kjenner jeg at jeg liker... [ Bilde ] nice! =)
hermanoo90 Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Hvis det ligger en annonse ute på en bil som jeg er meget interessert i så ringer jeg og spør om ytterligere informasjon om bilen som evt. ikke står i annonsen. Deretter spør jeg om når jeg kan se på den, og hvis prisen er høyere enn det jeg mener den er verdt, så spør jeg om det er mulighet for å kjøpe bilen billigere enn annonsert, eller om selgeren står dønn fast på den, det gir som regel en indikasjon på selger også. Mange sære selgere der ute. Som regel så setter folk en ideal pris (en pris de håper å få) men de nøyer seg og ser seg fornøyd med lavere også =)
haybimmsen Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Noen som har peiling på lakk e skal bruke på girkasse for eksempel ? Mellomaksling og slikt ?
Haukefer Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Klar for 60 mil med bilen idag, hærligt Sent from iPaddo
majuz Skrevet September 6, 2013 Skrevet September 6, 2013 Noen som har peiling på lakk e skal bruke på girkasse for eksempel ? Mellomaksling og slikt ? http://www.clasohlson.com/no/Pr340030002/Pr340030002
Anbefalte innlegg