Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Alt arkiveres i 10 år så de har vel orden på det i 09. Kanskje lenger også, husker ikke ;)

Er 10 år som er minstekravet mener jeg også ja :)

Skrevet
Er manuell XD litt flaut å ringe bestefadern om det XD

Husker første gangen jeg lånte bilen til broder'n og måtte ringe han for å få ut nøkkelen haha.

Skrevet

Jeg ringer konsekvent aldri når jeg skal kjøpe noe som koster litt.

Å handle slikt uten å ha alt som har vært diskutert skriftlig, er aldri spesielt lurt.

De som skriver "Ikke e-post eller SMS" anser jeg å være useriøse, eller at dem kan ha noe å skjule.

Høres for meg rart ut. Da man får en feel av selgeren ved å prate med han over telefon.

Helt ok å sende SMS / e-post men ikke med det sistepris tullet som første melding. DET er for meg useriøst.

Skrevet

Må gjerne sende melding til meg hvis man ønsker å kjøpe bil av meg, men jeg ringer heller til de interesserte. Så har jeg noe å gjøre på når jeg kjører bil også..

Sånn er det også lett å luke ut de som er interessert/uinteressert også. Jeg kommer alltid med en oppfordring om besiktelse/prøvekjøring "så kan alltid prisen diskuteres" i beste selger-ånd..

Hvis dere hadde drevet butikk, hadde dere ikke ringt til potensielle kunder?

Skrevet

Hvis det ligger en annonse ute på en bil som jeg er meget interessert i så ringer jeg og spør om ytterligere informasjon om bilen som evt. ikke står i annonsen. Deretter spør jeg om når jeg kan se på den, og hvis prisen er høyere enn det jeg mener den er verdt, så spør jeg om det er mulighet for å kjøpe bilen billigere enn annonsert, eller om selgeren står dønn fast på den, det gir som regel en indikasjon på selger også. Mange sære selgere der ute. Som regel så setter folk en ideal pris (en pris de håper å få) men de nøyer seg og ser seg fornøyd med lavere også =)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...