Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjøpte bursdagsgaver til meg selv :lol:

[ Bilde ]

Greit at du har kjøpt deg sofa, men du trenger ikke ta bilde av sofa'n med bilder av lekene til lillebroren din på sofa'n...

Skrevet
Wicky, du som er mercedesmann:

En kjenning sliter med sin S500 (w220), starten på 2000.. Bagasjelokket har låst seg, så han får ikke opp. Noen tips til hvordan det kan løses?

Fungerer ikke nøkkelen da? sjekk om det er en egen lås inne i midtkonsollen til bagasjeluka...

Tydligvis ikke! Skal bringe det videre i morgen. Han som har bilen er en litauer, som tydligvis ikke forstår boka som følger med, som står på engelsk..:lol:

Takk :)

Skrevet
Kjøpte bursdagsgaver til meg selv :lol:

[ Bilde ]

Greit at du har kjøpt deg sofa, men du trenger ikke ta bilde av sofa'n med bilder av lekene til lillebroren din på sofa'n...

hm hm hm...lekene er faktisk mine.... 8)

Skrevet
Hvem hva har hvor?

Jeg! :P Er ikke vanskelig å få tak i om en betaler gull og grønne skoger, men gidder ikke det.

Betalte 700kr for konsoll, lader, 4-player greie, 4 kontroller, 5 spill... Er ikke så dyrt...

Skrevet

Med ny connector, ny strømforsyning og sånn "tilpasset moderne tv" greier..skjønte ikke stort.. Men den funker knall :)

Lå på finn til 1700. Etter visse trusler og andre pruteteknikker fikk jeg den for 700...

Skrevet

Har lyst på en sånn SONY PS1. Skal visst være "gud" i HI-FI verden. En av dem beste CD spillere til å oppdrive..

Skrevet
Har lyst på en sånn SONY PS1. Skal visst være "gud" i HI-FI verden. En av dem beste CD spillere til å oppdrive..

Really?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...