Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ordentlig drittføre i byn nå, tok meg en kjøretur opp til Tryvann, der sto det en ny 1-serie og en E90 og spant og kom ikke opp :) Da er det glatt :)

Tryvann har noen minusgrader, nede i byn er det 0-føre -> Sørpe, hjula planer noe hinsides  :stupid:

Skrevet

Hmhm.. Dette førstebil greiene er vanskelig.. Skulle hatt noen i slekta med bil jeg kunne kjøpt billig, men er jo bare daue stasjonsvogner av typ Skropel og Hitlervogn.. :P

Skrevet

Ordentlig drittføre i byn nå, tok meg en kjøretur opp til Tryvann, der sto det en ny 1-serie og en E90 og spant og kom ikke opp :) Da er det glatt :)

Tryvann har noen minusgrader, nede i byn er det 0-føre -> Sørpe, hjula planer noe hinsides  :stupid:

Kjørte rett opp på tryvann med caddy'n som har 7 år gamle piggdekk uten pigger nå istad, gikk helt fint uten problemer :) Kjørte så wyllerløypa ned på snowracer i nypreparerte bakker med et par kompiser, unnarennet i holmenkollen fikk seg et par turer den og. :)

Skrevet

Hmhm.. Dette førstebil greiene er vanskelig.. Skulle hatt noen i slekta med bil jeg kunne kjøpt billig, men er jo bare daue stasjonsvogner av typ Skropel og Hitlervogn.. :P

Har jo kjekk 328i til salg jeg :)

Skrevet

Tja jeg betaler 13k på meg selv, er 19 år.(DNB er eneste plass som er mulig å forsikre den da :P )

Er ikke så dyr om du setter den på mor/far

Skrevet

Papsen vil ikkje ha ein bil med skikkelig motor på seg..  :stupid:

Skulle ha gått yrkesfaglig og fått meg ei inntekt.. jessjess, bare 5 år igjen:D:D:D:D:D:D:D

Skrevet

Skulle ha gått yrkesfaglig og fått meg ei inntekt.. jessjess, bare 5 år igjen:D:D:D:D:D:D:D

kjøp deg vw up då. Har ein til salgs på jobb!

Skrevet

fikk jøvlig lyst på en sort e34 nå :(

Hadde eg vert deg, hadde eg kjøpt en E34 M5, lakkert den sort å hatt som garasjebil å så hadde eg smelt til på en e90 som bruksbil.

Kommer langt under 500.000kr som far din betaler!!

Skrevet

Er du som sier du ikke vil ha noe med strikk motor i :P

Blir litt vanskelig da om du ikke vil ha noen av delene :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...