Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns han gjør en fantastisk jobb eg :)

Hehe, enig!

Fantastisk bensinstasjon jeg opplevde i sverige i dag. Måtte fylle 3 ganger.

Den jævla pumpa ville jo bare selge for maks 490kr pr gang.

attachicon.gifimage.jpg

Samme skjedde ned meg i fjor, husker ikke prisen men rundt 500kr så stoppa den..
Skrevet

Hehe, enig!

Samme skjedde ned meg i fjor, husker ikke prisen men rundt 500kr så stoppa den..

Flaks jeg ikke kjørte Big Dooley nå. Måtte vel ha fyllt 8 ganger for å fylle tanken.

Skrevet

Er mr2 bedre enn en mx5?

Har kjørt begge i original stand og mx5 er en morsommere selvom den går en tanke dårligere. :)

Skrevet

Kan man bli bøtelagt hvis man bruker ørepropper mens man kjører bil? 

Man skal være tilstrekkelig oppmerksom/aktsom når man kjører, så om du f.eks ikke hører fløyte, sirener, eller ikke får med deg ting i trafikkbildet så kan de både bøtelegge deg og ta fra deg lappen :) 

Skrevet

Har kjørt begge i original stand og mx5 er en morsommere selvom den går en tanke dårligere. :)

Men nå er jeg vant med store biler...da er vel en mr2 like gøy som en mx5 :P den er noe større, og mer... solid...føler jeg...? Vet ikke...ikke prøvd noen av dem da det ikke så mange til salgs i nærheten av meg...

Skrevet

Jeg anbefaler deg på det sterkeste å prøve en, du vil bli frelst! :D Neste morrobilen min blir mx5, må bare spare litt først. :P

Skrevet

får jeg spørre hva det er som gjør at mx5 er moro å kjøre? har alltid lurt på det  :-s

De aller fleste har rundt 140 hester. Er da ikke mye det? :S

Skrevet

Er vell gokart preget som lokker ;) Liten, lett, lav og sitter godt i svingene. Trenger ikke så voldsomt mye kraft for å få litt adrenalin da :)

Skrevet

får jeg spørre hva det er som gjør at mx5 er moro å kjøre? har alltid lurt på det  :-s

De aller fleste har rundt 140 hester. Er da ikke mye det? :S

Det er ikke antall hestekrefter som avgjør hvor morsom en bil er, men hvordan bilen oppfører seg. :) Gokart følelsen i mx5 er helt rå, ikke mister du lappen heller :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...