Gjest Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Vanskelig å se hvordan EN man har greid å ødelegge favorittlaget mitt! Han har brukt under et år på å ta dem fra gullkandidater til middelhavsfarer!! blir sint*!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Vanskelig å se hvordan EN man har greid å ødelegge favorittlaget mitt! Han har brukt under et år på å ta dem fra gullkandidater til middelhavsfarer!! blir sint*!! Van Persie Kan ikke klage i dag, ærlig talt. Vi har over SEKTSI!!! innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Og der var det snudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Og der var det snudd! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa holder de resultatet så vinner jeg 2002 kroner idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hylle jobber hurtig! Dæven så vakkert det ble! Hva koster det å få det på lærret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Slenger meg på med han over. Skulle hatt selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 JAAAAAAA FULHAM <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 så typisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 moyes til helvete!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 moyes til helvete!!! Syns han gjør en fantastisk jobb eg Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Fantastisk bensinstasjon jeg opplevde i sverige i dag. Måtte fylle 3 ganger. Den jævla pumpa ville jo bare selge for maks 490kr pr gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Det opplevde jeg i Karlstad også, husket ikke helt hvilken sum det var. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Hvordan er bensinprisen i Sverige iforhold til i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 var 14,08 der jeg fyllte. og 14.12 på bensinstasjonen nermest der jeg bor. Så er ganske likt. 14,08 var svenske kr da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg