Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok ikke derfor. På alle de sinnsyke overladede bilene, så er det mye uforbrent bensin som forsvinner ut med eksosen. Ved girskift kan man risikere at det tar fyr, å har du da en vanlig potte, kan du risikere bakfangeren smelter eller tar fyr. Kjent problem for alle som har vokst opp med cosworth dette.

Skrevet

får gjøre det, fyfaen, har ikke vert så faens bakfull på årevis... 

Tviler på du slår meg akkurat nå, har vært på fylla i 7 dager og har kun sovd et par timer på et fly i natt.. Det blir lenge til neste gang jeg har en slik uke i syden igjen :P

Skrevet

Tviler på du slår meg akkurat nå, har vært på fylla i 7 dager og har kun sovd et par timer på et fly i natt.. Det blir lenge til neste gang jeg har en slik uke i syden igjen :P

hoho, høres tungt ut  :shock: kvalmen har gitt seg men fortsatt svimmel :P   gikk på antibiotika fram til fredags kveld og drakk på lørdag, kan det ha noen innvirkning? fikk helt nedpå endel mer enn normalt...  trodde at om antibiotika skulle ha noe å si for kroppen når du drekker, så var det at du tåler mindre jeg?  :drink:

Skrevet

Vært matforgiftet jeg. Vært på dass over 30 ganger på et døgn og jeg var faen meg på jobb i dag !!

Skrevet

Sikringsoversikten i BMW F11 er en vits! Umulig å finne ut av, å når en endelig skal sjekke en sikring, så må en bak et lite deksel inni hanskerommet...Ble til å demontere hele sullamitten for å sjekke alle sikringene...Fant tilslutt ut at den gåne sikringen lå bak...Huff! :stupid:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...