knut_olestad Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 2 bimmers mindre her igjen i går.. http://www.andalsnes-avis.no/nyheter/article371990.ece Får tydligvis ikke laste opp bilde av E36n, men den ble greit vraka. Andre bilen var en nyere sølvfarga 1 serie med ei blond bombe bak rattet. Og jeg er sjokka, sjokka over at BMWhateravis nr 1 ikke nevner bilmerke
RS-Heggem Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Er vel ikke lenge siden det ble vraka en annen BMW i svingen der heller? Går en del bimmere i Rauma gitt..
wicky124 Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Fikk mms av en kompis... En av de dyreste due-redene i verden...
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Fikk mms av en kompis... En av de dyreste due-redene i verden... haha, huff,
knut_olestad Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Er vel ikke lenge siden det ble vraka en annen BMW i svingen der heller? Går en del bimmere i Rauma gitt.. Har blitt latterlig mange i løpet av sommern ja, og det er enkelte som bare har forsvunnet etter nattlige smell.. Er oppe i over 10 vraka BMW nå faktisk
noekult Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Fy faen, tidenes største rasshøl av en BMW-sjåfør jeg har sett: http://www.youtube.com/watch?v=oD6XdvARIVg! Se på kjøringa hans!! Huff, hold racing til banen!
Kjexx Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Lurer på hvordan hårvoks han på bildet der bruker.... Kalles "Vind-x2000 Max hold when it blow" Og den er kjøpt på tv-shop.
S.Hafsmo Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Hehe, fikk akkurat e-post fra kjærringa: Kjøp denne!! BMW X5 3.0 D 2002 Tror ikke helt hun har satt seg inn i hva man burde se etter ved bilkjøp. Dog var det jo en fin bil..
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Jeg har tenkt til å lage en sjekkliste (guide) For hva man skal se etter når man skal kjøpe seg ny bruktbil. Skal også ta for meg visse forhåndsregler, forklare bankremisse osv. Men skal legge mest vekt på sjellisten av hva man skal sjekke på bilen. Denne listen vil jeg senere legge ut på forumet og spørre dere om tips til ting jeg kan legge på/endre på. Skal være alt fra å sjekke etter rust, til å sjekke at alle lysene fungerer, til å teste alle knappene, til å høre på motorlyder, til å gå gjennom interiøret cm for cm osv Er nok flere der ute som har mye peil på bil, og sjekker bil grundig før de kjøper, men det er som oftest alltid noe de glemmer å sjekke. Som oftest er det noe gærent med det de glemte å sjekke, fordi de først oppdager at noe er gærent og husker da at de ikke sjekket den delen grundig nok, Hva synes dere ?
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Jeg prøvde en gang i tiden og lage en slik tråd, men den ble ikke tatt så godt imot egentlig.. viewtopic.php?f=9&t=146079
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Jeg skal ikke lage tråd, jeg skal lage et skjema. Som jeg kan sende til de som ønsker, eller legge den ut som en tråd så kan folk diskutere hva som bør evt. føyes til eller fjernes fra skjema. De eneste motstanderne jeg kan se til et slikt skjema er de som for øyeblikket selger en bil de vet er dritt men skjuler det, for et slikt skjema er kjempeherlig for de som ikke har peil/ og for de som har
Jørgen Lie Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Ah, da missforsto jeg litt.. Min tanke med den gamle tråden jeg linket til var å få "typiske" feil eller ting som ofte skjer på en biltype frem, slik at folk kan være litt kritiske på noen punkter. En sjekkliste er jo kanskje ikke dumt.. Da mener du en sjekkliste som gjelder alle biler?
hermanoo90 Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Ja, jeg mener en sjekkliste Alle kan bruke på Alle biler. Hvis man har bestemt seg f eks for å kjøpe e46 og ønsker å vite hva man må sjekke ekstra på, og hva pleier å ryke og sånt, da tror jeg man kan spørre her inne på forumet. Men jeg skal bare lage en allrounder som passer alle, jeg har nesten en a4 dataskrevet side med sjekkliste FØR du drar å ser på bilen, hahaha. Tror ingen vil selge meg en bil hvis jeg tar med dette skjema
Geir Anders Skrevet August 27, 2011 Skrevet August 27, 2011 Er det til BMW du mener? Isåfall ligger det ferdige sjekklister\typiske problemer for hver enkelt modell på Autopower.se
Anbefalte innlegg