Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Æsjda.. MB s210'n er full av vann i dører og bagasjerom.. ABS og ETS-lampene lyser, samt at to tåkelys er fulle av vann :( Som om ikke 99mod MB ruster nok fra før av... :P

har en w210 mb 99 modell selv, kommet litt i hjulbuene men utbredes disse dager. HATER at w210 skal ruste så fort.... ! men resten av bilen min er prima!

Skrevet
Æsjda.. MB s210'n er full av vann i dører og bagasjerom.. ABS og ETS-lampene lyser, samt at to tåkelys er fulle av vann :( Som om ikke 99mod MB ruster nok fra før av... :P

har en w210 mb 99 modell selv, kommet litt i hjulbuene men utbredes disse dager. HATER at w210 skal ruste så fort.... ! men resten av bilen min er prima!

Denne var flott for to år siden, alt ble tatt på garantien til Mercedes faktisk!

Men, den er helt jævlig igjen nå.. resirkulert 50-talls Fiat er vel dette stålet.

Derimot, en nydelig bil å kjøre! Det skal det ikke stå på :)

Edit:

Blir spennende å se om flommen har gitt seg når jeg skal hjem igjen, for tør ikke å utsette denne for enda et bad.

Skrevet

Denne var flott for to år siden, alt ble tatt på garantien til Mercedes faktisk!

Men, den er helt jævlig igjen nå.. resirkulert 50-talls Fiat er vel dette stålet.

Derimot, en nydelig bil å kjøre! Det skal det ikke stå på :)

Edit:

Blir spennende å se om flommen har gitt seg når jeg skal hjem igjen, for tør ikke å utsette denne for enda et bad.

nei, ikke bad mer med den :P hehe. den er prima å kjøre, skikkelig cruiser 8)8)

men skal selge min, har bestemt meg for en billig pendler bil :P lita søt golf eller noe i den duren. :roll:

Skrevet
Kjørte til Trollstigen idag med E46'n... Kjekke svinger, for all del! Men hadde håpt på bedre utsikt..

IMAG0831.jpg

Hadde fint vær når jeg var på ferie der i midten av august :)

vgap965emvvhqqhhsro0.jpg

kglcnvjkz7h0z5ppje9n.jpg

Skrevet
hermanoo90, hvor mye skal du ha for W210 din? Har en fin pendlerbil du kan bytte i jeg :) S124 230TE :)

min skal legges ut for 75000 men er åpen for bud. :)

er en 1999 W210 sølvfarget, skinninteriør, e200 CDI litt over 240 000 km

har du info om din?

Skrevet

Du trenger nok ikke info om den, jeg er mest på jakt etter å bytte i bil med manuelt gir til vinteren, skal ikke legge noe særlig i mellom selv hvertfall, siden min fungerer godt som gull, men er ikke verdt mer enn maks 20.000 :P

Skrevet
den veien MÅ jeg på, aldri vært på, hvorr er det?????????

Kjør til Åndalsnes, da er du i området :)

Skrevet
den veien MÅ jeg på, aldri vært på, hvorr er det?????????

Kjør til Åndalsnes, da er du i området :)

Rett borti hagen min :lol:

Vet ikke hvor mange turer det er blitt i år, men det har blitt minst 2 i uka :)

Skrevet

Heisann folkens.

Jeg og en kompis turer nedover retning Nürburg i morgen, med håp om å få kjørt noen runder på ringen. Ser at torsdag og fredag er ringen kun åpen for turister mellom 17:15-19:30, mens den er åpen hele dagen på lørdag. Kan det være lurt å forhåndsbestille iallefall til torsdag og fredag? Eller er det bare å møte opp en time eller to tidligere, og så får man kjøre da?

Noen som har erfaringer med å låne bil? Tenker da på Swift/Corsa hos rent4ring.de. Er jo voldsom høy egenandel ved skader hos disse ser jeg, men er det ellers verdt det? Rett fram er jo de bilene ikke særlig mye raskere enn skranglekassa mi (a3 1.8t), men det blir vel litt annerledes med bedre dekk og lavere vekt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...