Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig førnøyd med min Iphone 4 :) Rask og enkel.

En kompis har en HTC Desire HD, og det må være den værste møkka jeg har vært borti :P Den henger seg opp hele tia, og er generelt drittreig... Mens iphonen min har aldri hengt seg opp.

Skrevet

Jeg har en kompis med Iphone 4, som faktisk henger seg opp konstant! Samt at touch'n er kranglete :P

Min Galaxy S1 henger seg opp til tider den også, stort sett er det spotify som har skylden.

Skrevet
Jeg er veldig førnøyd med min Iphone 4 :) Rask og enkel.

En kompis har en HTC Desire HD, og det må være den værste møkka jeg har vært borti :P Den henger seg opp hele tia, og er generelt drittreig... Mens iphonen min har aldri hengt seg opp.

Dette er veldig individuelt da. Følger du opp med firmwareoppdateringer, og følger med på at programmer faktisk lukkes etter bruk (mange brukere som bare "minimerer" dem), vil du nok ikke få noen problemer med hverken iOS eller Android.

Kjenner mange som har hatt mye trøbbel med iOS, men kjenner like mange som har hatt problemer med Andriod.

Som jeg nevnte tidligere koker slikt somregel ned til hva man er vant til å bruke, samt hvilket OS man liker best.

Ser jo for meg at om du f.eks bruker Mac istedet for PC er veien til iPhone kort. ;)

Vedder forresten en 10'er på fanboy krig her snart. iPhone vs resten av verden er et sårt punkt for mange. :roll:

Skrevet

ja er vel der budsjettet ligger...og S2 er ganske interessant...Eneste aberet med iphone sånn sett er jo at man blir ganske knyttet til itunes...virker som om ingenting kan gjøres uten en konto der...

Skrevet

jeg jobber som mobilselger i Telekiosken, lurer du på noe ang. mobil så spør meg! ;) vært i gamet en god stund nå. For øyeblikket per dags dato så er de 2 beste telefonene Samsung Galaxy S II og HTC Sensation. Ingern over ingen vedsiden av. Hovedforskjellen mellom de to er: samsung har bedre batteri og skjerm. HTC har bedre ``vri`` av Android systemet (samsung har lakt sitt software oppå android for å gi det samsung preg, og det samme har HTC, og HTC sitt preg er desidert best)

Så du får vurdere om du vil ha bedre skjem og batteri, eller bedre twist av android systemet.

Skrevet

Jeg hadde iPhone 1.gen. før, og har HTC Legend nå. I førsten syntes jeg HTC var den verste dritten ever, men etter noen oppdateringer, og ved å ikke legge inn "taskmanager-app" så må jeg si den fungerer helt ok.

Det eneste er at den har litt liten skjerm, og er for treg. Altså burde en av de andre nye kunne friste litt, men det er nok fortsatt nye iPhone som står øverst for meg. Den kommer i grei tid til jeg får sponset ny telefon av jobben, så holder nok ut med HTCen litt til :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...