Jordfræsar Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 @316: hørt med big dipper? Tror de kan ha i arkivet. Er også en butikk i bergen som har masse lP etc. Mener hvertfall det men husker ikke navnet.
Morty999 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Skal kjøpe nye skiver til e34'n nå, noe poeng i å velge slissa\borra skiver? Eller skal jeg bare holde meg til orginale?Bilen blir i grunn bare brukt på vei, med hint av aktiv kjøring i ny og ne Skal du på bane så gå for borra slissa, eller for ``lookens`` skyld, men hvis det bare er morrokjøring av og til holder vanlig originale =) Har opplevd fading av bremser kun èn gang langs veien, og det var med rimelig hard kjøring på svingete vei i 10min eller så! Tvilsomt at jeg har et behov for slissa\borra skiver, men utseendemessig er det jo et pluss Eneste jeg kvier meg litt for er at slitasjen på klossene øker, men hvor mye? bare en gang? hehe.. mine m5 bremser har jeg klart å fade maaaange ganger på veien men aldri på banen
knut_olestad Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Takk takk Gikk til Smøla, så den har havna hos rett mann Men jaggu kom det en liten dråpe i øyekroken da den dro
ESveen Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Takk takk Gikk til Smøla, så den har havna hos rett mann Men jaggu kom det en liten dråpe i øyekroken da den dro Solgt gammelbilen min Knut?! Ærlig talt... Alltid vemodig å selge biler.
Robkill Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 bare en gang? hehe.. mine m5 bremser har jeg klart å fade maaaange ganger på veien men aldri på banen M5 e34 jeg fada Men joda, kun en gang... fornuftig av meg jeg vet du
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Den bilen kommer nok i gode hender.. Eller, om ikke selve karosseriet gjør det, så kommer nok det som er brukende på bilen til å havne på noe som er på tur til og bli bra
knut_olestad Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Jepp, var på tide den kom til noen som kan bruke den til ett eller annet positivt Ble jo noen fine år med den da
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Ny eier bor riktignok på gård, men tror nok ikke det blir noe hesteslede egentlig.. Dessuten er den for stor til det.. Må være litt utfordring og få inn hesten i en bil <3
Anbefalte innlegg