Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noe interesse for E30 324td touring her?

Om du utdyper det du tenker på så kanskje.. :)

Hehe, er faren til ein kompis som skal selga, så har ikkje så fryktelig mye info.

1992mod, km stand meine og huska var imellom 260-270 ein plass.

rusthull i framskjerm, eller litt overflate rust, mest på bakluka.

Han snakka om noe trøbbel med dieselpumpa, dieselen rant visst tilbake i tanken og kan være litt tungstarta på kald motor.

Kommer tilbake med mer info seinare når eg har prata med han og evt salgsannonse ;)

Skrevet

En kompis har tatt noen bilder av nybilen, en 2011 VW Jetta. Aner ikke hva som er gjort med bildene, men jeg synes det ble det ble ganske bra :)

qeydis1nq7f4doa73mmv.jpg

dos8ldjf37uunyyoh3pj.jpg

oo6jzz6bzm0ulybrwhp7.jpg

cheife2kygy8h5fnwijx.jpg

vaqgssiku7ef7eaj9mgm.jpg

Skrevet
Er det noen her som har kjøpt verktøyskap, innredninger og garasje/hobby verksted utstyr på netthandelen? Er det noe å ha? Jeg kjøpte et pinne apparat der en gang, og det fungerer fint faktisk. :)

Gratis baksete i skinn til E32 735i

http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=30429738

Jeg har ikke kjøpt verktøy, men har en kompis som har handlet mye der. Både skap og mye annet.

Husker ikke hvilke av de, men det er visst 2 farger. (rød & blå?) Og den ene fargen er kvalitet og verktøyet som har den andre fargen er visst totalt ubrukelig sier han.

Skrevet

Funnet min neste tv. Toshiba ZL2 ;) 3d uten briller. Kamera som gjenkjenner deg og tilpasser seg dine favoritter o.l. Egen app til iPhone selvfølgelig. Og sist men ikke minst har den 4K oppløsning :) vakkert med sine 55".

Skrevet
Funnet min neste tv. Toshiba ZL2 ;) 3d uten briller. Kamera som gjenkjenner deg og tilpasser seg dine favoritter o.l. Egen app til iPhone selvfølgelig. Og sist men ikke minst har den 4K oppløsning :) vakkert med sine 55".

Oi... Er den i butikkene nå? Hva koster den? Da jeg kjøpte min Pioneer Kuro LX5090H (siste high end modellen før Pioneer kutta ut plasma-TVene......) tenkte jeg at jeg ikke skulle oppgradere før det kom 3D TV man IKKE trenger briller på. Evt. skulle jeg bare kjøpe prosjektor til film og fortsette og bruke denne Pioneeren til TV-titting... Får se hva jeg gjør... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...