Jordfræsar Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Ja Bodø har en stank uten like, men er kanskje bare på sommeren. Ei jeg kjenner som bor der sa hva det var, men husker ikke i farta nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Nede på kaia ja, der lukter det råttent (fesk)... Men ellers i byen lukter det normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Lukter fisk om vindretningen blir litt uheldig ja. Kan ikke si jeg merker det oftere enn 3-4 ganger i året. Uten at jeg er inne i byen så ofte. Hva er det du gjør i Bodø 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Fy faen folk har så alt for lite å gjøre altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Tviler på at noe slår stanken av når 8 rektutter drar av seg sokkene etter en uke ute i felt inne på et 10kvm rom. Må ha vidåpent vindu i timesvis etterpå for å få ut stanken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Fy faen folk har så alt for lite å gjøre altså... Hahaha Sett de av postmann pat ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Sei meg, er det nokken her som ser nokke meir i denne annonsa enn meg? Eg tenker på prisen liksom http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=26872861 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Fy faen folk har så alt for lite å gjøre altså... Hahaha Sett de av postmann pat ? For å ikke snakke om Brannmann Sam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Fy faen folk har så alt for lite å gjøre altså... Hahaha Sett de av postmann pat ? For å ikke snakke om Brannmann Sam Dei er dritbra!! "Kattepusen min er såååå fiiiin" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 For å ikke snakke om Brannmann Sam Feeete de og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Er ikke dette den bilen til han eldre karen som har hatt den på div treff og i blader? Mener at den er godkjent med turbo,men hvilken jubileumsmodell er dette liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Er ikke dette den bilen til han eldre karen som har hatt den på div treff og i blader? Mener at den er godkjent med turbo,men hvilken jubileumsmodell er dette liksom Spm er om den km standen er seriøs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Kansje...ettersom det er en eldre fyr,og den bilen ville eg sjeldent ha vist meg fram i,så den er kansje reell den km.standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Kansje...ettersom det er en eldre fyr,og den bilen ville eg sjeldent ha vist meg fram i,så den er kansje reell den km.standen Hahaha, +1 på den Blir no spennande å sjå kor mange ganger han setter ned prisen før den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 https://dnbnorfeed--com.seriacdn.com/dnbnor_no_pm/dnbnor_kampanje_480/?date=1989-09-16 Ok, dette er jo litt drøyt.... Var inne for å se på forsiden på fødselsdatoen min.. Skal si jeg ble overasket!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg