S.Hafsmo Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 Min tv er en 50" Plasma LG som kostet ordinært 17-18 000 når jeg kjøpte den for et par siden og det er sikkert ganske tilsvarende den som du har linket til der. Helt grei tv, sålenge man kjører HDMI og digitalt bilde i dag så er jo det meste greit nok. Kjører man Blu ray og 1080 oppløsning blir det jo knallbilde selv om tv´en er billig! Det jeg merker det er dårlig på er hvis jeg kjører divx e.l! Men det regner jeg med det blir på alle fullhd tv´er som er i dag. Ellers så vet jo ikke jeg hvor kresen du er, det er stor forskjell på folk. En jeg kjenner kan jo ikke kjøpe noe så lenge det ikke har vunnet masse tester og koster jævlig med penger. Det blir jo jævlig bra, men ikke dobbelt så bra som noe til halve prisen Det er litt det jeg og tenker. Jeg gav 20k for min 46 tommer for et par år siden, og gamlingen har en 50" plasma til 10k. Eneste jeg har å utsette på plasmaen er menyer, inn/utganger og innsynsvinkel. Ellers virker den veldig grei. FullHD er derimot noe jeg må ha. Uten blir det bare tøv når man kobler til Tv'en.
powerfulglenn Skrevet September 5, 2011 Skrevet September 5, 2011 ER DET NOEN SOM KAN DET HER ? Bmw E30 ! Hvorfor sier mange Sedan og Coupè ? :S Har aldri skjønt det...
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 e30 kom bare i sedan, det mange kaller coupe heter 2-dørs sedan fra bmw... fra e36 begynte de å kalle det coupe
powerfulglenn Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Okei, Jeg synes det har stått Coupe på min jeg da :S Sedan og Coupe er vell 2 forskjellig biler ? :S Eller surrer jeg nå?
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 2-dørs sedan er samme som coupe, mens sedan i seg selv er 4-dørs.. står 2-dørs sedan i vognkortet på e30'n min
powerfulglenn Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Aha Har du Prosjekt tråd? Takker for svaret
Tzunami Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 såvidt det er blir nok solgt snart, men ligger i signaturen min ;
powerfulglenn Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Aha Du får vell mer enn 15 for den ?
bmwnissen99 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 fy faen føler med han her ass, hvem gjør noe slikt? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27842908
evi Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Er usikker på tilstanden til selve jekkfeste.. Skal sjekke senere i dag om det er helt og bare har revnet i kanten, eller om det også burde skiftes.
Jordfræsar Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Må si dette virker spennende fra Skoda Ny sedan som skal mellom Suberb og oktavia.
VegarVS Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Må si dette virker spennende fra Skoda Ny sedan som skal mellom Suberb og oktavia. stilig front!!
hermanoo90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 fy faen føler med han her ass, hvem gjør noe slikt?http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27842908 å fyy ja! men tenk om han er en drittsekk og har gjort seg fortjent eller gjort noe værre? (selvom jeg mener at å ripe opp noens bil er helt forbudt!!!!)
joachim sørlie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Kanskje han har vært på te besøk hos nabo dama..
Anbefalte innlegg