Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

blir aldri lei..så lenge det eksisterer e30 likere så vil min nedverdigelse fortsette..haha :P

og ja jeg kjeder meg på jobb (ref fredrik!)

men tilbake til noe ontopic i offtopic tråden, burde jeg selge sjuern? Den er jo ikke så utdatert enda...eller burde jeg vente til neste sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir aldri lei..så lenge det eksisterer e30 likere så vil min nedverdigelse fortsette..haha :P

og ja jeg kjeder meg på jobb (ref fredrik!)

men tilbake til noe ontopic i offtopic tråden, burde jeg selge sjuern? Den er jo ikke så utdatert enda...eller burde jeg vente til neste sommer?

Jepp, det burde du!! Du burde kjøpe deg ein E30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir aldri lei..så lenge det eksisterer e30 likere så vil min nedverdigelse fortsette..haha :P

og ja jeg kjeder meg på jobb (ref fredrik!)

men tilbake til noe ontopic i offtopic tråden, burde jeg selge sjuern? Den er jo ikke så utdatert enda...eller burde jeg vente til neste sommer?

Helt ærlig så ser jeg ikke forskjellen på en klassisk e30 og mercedesen din fra 80 tallet. De er jo begge gamle biler som betyr mye for spesielt interesserte med lidenskap for modellen, mens andre kun ser på de som "en gammel bil". Det er mange som har lidenskap for gamle biler, og selv om jeg ikke er enig med alle så kan jeg forstå hvorfor de liker bilene og respektere dem for deres lidenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 er ekkelt...gamle merca mi er stilfull...Blir jo uansett feil å sammenligne en 3serie med en e-klasse coupe...

Men ja...er forskjellige interesser ute og går....

Kan ikke du legge ut litt info som gjør at jeg kan skille de litt bedre da :) Jeg har desverre litt for liten innsikt i mercedes. For den begrunnelsen du nettopp ga var litt i samme kategori som "faren min er sterkere enn faren din". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...