Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det går så mye penger til hus og hjem om dagen, så jeg har ikke noe til overs til bilen. Føler nesten for å selge den til noen som har tid til den. Møkk.. :)

Skrevet

Noen som vet om en måte å se Danmark - Norge uten å betale hvis man mangler Canal+ sport eller den kanalen som sender kampen? Må jo se den, men finner ikke ut hvordan. Live streaming på nett eller noe? Noen som vil finne? :)

Skrevet

Bestill Canal Digital nå, bruk angreretten i mårra. Pay nothing. Ellers kan du gå på rojadirecta, pleier å bruke den til å streame foppalkamper

Skrevet

Hva er grei pris for et NY lakkert panser til e36? er NYTT pansr fra Gs. å er Dønn strøkent!!

fått bud på 1000,- men synes det er drøyt lavt. å jeg selger det for en kompis. han vill ha 4-5 for det, noe jeg tviler på at han får!

Men, hva er en real pris å få for dette?!

Skrevet

ja, det jeg mener å. synes ikke det er så ille for et Strøkent panser! Tikka inn et bud på pm. en som ville vite farge kode osv. så skrev han "greit, tar det for 1000,-" begynte bare å flire jeg da :P

Skrevet

Mads: Den siden linka videre til bet365, men da må man også ha penger på konto der, det gidder jeg ikke :P Og blir en del styr med å registrere seg og melde seg av imorgen også..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...