Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, do dat! DA er det verdt det. Synes du skal begynne å spare NU, så reiser vi for å fiske PANSERGJEDDE til sommern!

Planlegger du neste sommer allerede 316? Hakke planlagt neste uke engang jeg... for å ikke snakke om vinteren :lol::lol:

Slike turer må nok det, da det sikkert koster 20 000. Hehe. Haug er en rawkar! :mrgreen:

Skrevet
Hehe, do dat! DA er det verdt det. Synes du skal begynne å spare NU, så reiser vi for å fiske PANSERGJEDDE til sommern!

Planlegger du neste sommer allerede 316? Hakke planlagt neste uke engang jeg... for å ikke snakke om vinteren :lol::lol:

Slike turer må nok det, da det sikkert koster 20 000. Hehe. Haug er en rawkar! :mrgreen:

20 000 for å dra på fisketur??? :shock::shock:

fortell litt mer detaljert!!

Skrevet
Jeg skal bruke kastestang med rapala, sikter på de svære beista jeg! Hohoho.

Skjønner jeg godt 8)

Pleier å sitte på hytta, som ligger i hedmarken ;), å se på en gammel mann kjøre båt opp å ned sjøen utfor hytta og ta svær gjedde! Får hver gang! Må være fett å få en svær en :D

Blir det USA da eller? :)

Edit: Så at det sto Canada på filmen nå :P

Skrevet

Hvilken sjø? Er rått å fiske gjedde, har pers på bare 5 kg... Norgesrekorden er jo 18 og noe. Koster 3900 for en flybillett til Alaska, ikke gæli det.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mannen ligger å hviler i senga etter å ha hatt sex med sin nye thailandske kone. Hun ligger å koser med ballene hans, så han spør: Liker du ballene mine så godt? Hun svarer: Nei, jeg savner bare mine egne.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skrevet

Av og til støtter jeg deg i det du skriver men noen ganger er du litt "dum" og for stor i kjeften din ;)! Like barnslig det du hadde gjort, som å parkere noen inne.

Skrevet
Hvilken sjø? Er rått å fiske gjedde, har pers på bare 5 kg... Norgesrekorden er jo 18 og noe. Koster 3900 for en flybillett til Alaska, ikke gæli det.

Nugguren :P Veit du hvor det er? :P Min pers er på 1,5 kg eller no :P 18 kilos gjedde må være vilt!

Det er jo ikke gal pris det! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...