Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ikke hjem før på tirsdag jeg, Fræsarn!

aj7qdd7mltl8e7kp51i2.jpg

TUT TUUUUT!

Parkerte på eiendommen til ei dame som bor rett ved jernbanen i dag. Slo av en hyggelig prat med hu, men så måtte hu dra på butikken. I det hu åpnet garasjen oppdaget jeg en avskiltet 73 modell 1302 s i garasjeløpet ved siden av bruksbilen hennes. Da ble det selvfølgelig en prat om bilen, som viste seg å være hennes første bil! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte to artige historier på jobb i dag, da noen av de eldre mimret litt.

1: Gutta ville ut å råne litt i Halden, men hadde ikke bil. Dama til en kamerat av min kollega hadde arvet ei dønn strøken boble av sin bestefar, og etter mye om og men så fikk gutta låne bobla. Det første de gjorde var å kappe taket av den, og herje grasalt med den. Noen timer senere kjørte de rundt uten et eneste klesplagg i ført dykkemasker og snorkler i Halden sentrum. Havnet visst i avisene osv :lol:

2: Under en annen rånetur i Sverige, så hadde de kjørt bak en svensk raggarbil som hadde sluppet ut en glassflaske på ei bru. Dette var lite populært og nordmennene i bilen bak hadde bestemt seg for å ta svenskene. Det ble noen kilometer rundt og rundt før svenskene omsider stoppet og lurte på hva nordmennene ville.

"Plukk opp den flaska som dere knuste på broa"

-Ikke faen

Så hadde han ene dratt fra ei hagle fra bagasjerommet og brent av et skudd i døra på den svenske, da hadde de fått fart på seg

-Vi åker med det samma

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har erfaring med de billigste justerbare senkesetta fra parts and retards? er det ubrukelig stivt å kjøre på til vanlig på go gammal norsk veistandard?

Nå har ikke jeg sjekket på nettsidene deres hvilket merke de selger, men jeg vet at de har hatt ta tecnix og supersport før. Min erfaring med disse to settene er at de er veldig stive til daglig bruk. Jeg byttet til koni dempere og eibach fjører rett og slett fordi jeg var så lei av å hoppe rundt i bilen vær gang det var en nedtrykt tyggegummi i veibanen... :?

Men det skal sies at jeg syns kvaliteten på det justerbare supersport settet jeg hadde var helt kurant, Jeg kjørte med det i ca 1.5 år og jeg klarte å pungtere en bakdemper. Disse ksoter forøvrig rett under 800kr nye på koed, så man blir ikke ruinert av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...