Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjedelig!

Ikke at jeg noen gang ville hatt noe slikt hjemme, men sjekk størrelsen på disse!

http://www.lauritz.com/Item/Item.aspx?L ... 54EndTagRU

L. på hver stødtand 142cm og 132cm. Vægt 17kg og 16kg. Mål på hele skulpturen H. 175cm, B. 108cm.

Hvem vil egentlig ha noe slikt? Elfenben er jo rimelig omstridt, og jeg mener at selv ved kjøp av gamle slike ting støtter en opp under elefantjakt... Vil også tippe en får problemer med å få innført noe slikt til Norge.

Skrevet

Sjekk hva som dukka opp til salgs.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30762085

Herregud, hva prøver du å oppnå ved å kjøpe noe slikt? :lol:

Luksus? Kjøp splitter ny C-klasse.

Status? Ingen går på at det er en ekte Aston Martin.

Prøver du å lure noen? Alle bilfolk vet at det er en Toyota IQ.

Smak? For en heselig farget interiør...

Dog, en i British racing green eksteriør og mørkerød (burgunderaktig) interiør hadde vært interessant å sett ;)

Men alle vet jo at denne eksisterer for å få ned CO2-snittet i forhold til EU så den er tilgitt :)

Skrevet
Sjekk hva som dukka opp til salgs.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30762085

Herregud, hva prøver du å oppnå ved å kjøpe noe slikt? :lol:

Luksus? Kjøp splitter ny C-klasse.

Status? Ingen går på at det er en ekte Aston Martin.

Prøver du å lure noen? Alle bilfolk vet at det er en Toyota IQ.

Smak? For en heselig farget interiør...

Dog, en i British racing green eksteriør og mørkerød (burgunderaktig) interiør hadde vært interessant å sett ;)

Men alle vet jo at denne eksisterer for å få ned CO2-snittet i forhold til EU så den er tilgitt :)

Gud bedre! For noe ræl. Kliss lik ræva som en IQ, og det eneste man kan tenke seg er en aston martin med den, er vel å rive ut setene, sette de i gangen hjemme, og se på dem. Da kan man tenke "Jeg eier en Aston! :D", helt til du åpner garasjen og ser at det står en dårlig ombygd Toyota IQ der. Haha

Skrevet

Mhm... En 116i + 0,1 million i veksel, f. eks.

Evt. en E61 530XD...

Eller en NSX + en Toyota Aygo...

Osv.

Fortsatt ingen som vet om en BMW i brukbar stand i 20.000 klassen? Helst E30 eller E34...

Skrevet
Fortsatt ingen som vet om en BMW i brukbar stand i 20.000 klassen? Helst E30 eller E34...

Kan høre rundt med guttakrutt her nede i Skien/Porsgrunn om de vet om noe til salgs til den prisen, og som går.

Så sier jeg ifra!

Skrevet

Får desverre ikke noen av linkene til å fungere :/

Men E28 er jo skamtøft! Har lyst på en slik selv. Eller en E34 til. Savner den gamle jeg hadde :(

Så, spørs om jeg ikke må få solgt E92'en nå og få kloa i en fin E34..

Skrevet

Hehe skjønner hva du mener. Kjører mye fint til daglig for tiden, mye moderne. Men gamle BMW bil følelsen er priceless! Jeg kommer alltid til å ha en gammel BMW ved siden av, uansett hva jeg evt. får råd til! Elektronikkfri bil som pumper ut kjøreglede og smil :)

Skrevet

Helt riktig det du sier der!

Av den grunn så vil jeg ha en "klassiker". Eller en som vil bli det en dag. Kikker etter E34 M5 om dagen faktisk. Morro å ha en bil man ikke ser overalt, og å kunne ha en bil å fikle med når man vil det.

Skrevet

E34 M5 står på ønskelista. BMWen som gjør ALT riktig:

Håndbygga

M-bil

Rekkesekser

Manuelt

Gammel men moderne nok

Sedan i mellomstor størrelse

Oser gammeldags kvalitet

En HELT riktig BMW (:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.