Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
vi skal visst få inn en 118d coupè inn her på bygget om 3 ukers tid.. tror kanskje detta kan være min sjanse ;)

er et hint det vettu :D

hehe, ja! får bare høre litt mere med han som skal ta den inn ;)

Skrevet

bytte forresten girkule i bilen igår.. BMW Performance!

ble veldig overrasketover hvor mye en girkule kunne gjøre!

ts2uczguixt5z24nal8o.jpg

p6iegba551xbyexpdb29.jpg

Skrevet
Ja ble det 1 gir ekstra og noen flere hk? :)

haha :P nei, men ble mindre vandring på girskiftet! + at den var veldig god å ha i hånda ;)

Skrevet

Fornøyd med prisen på forsikringen til 320'n jeg kjøpte for noen dager siden.

Full kasko for 3500kr og 12000 i kjørelengde.

Skodaen var 500 kr dyrere med 16000 i kjørelengde...

Skrevet

Hva slags selskap, Roger? 70% 2. året, betaler 4500 for delkasko 8000 km på E28-en. Kunne kostet mindre mtp at det er gubbebil... Men bor jo i Oslo sentrum så det har sikkert noe å si :P Gjensidige...!

Skrevet
I dag er jeg syyyykt trøtt..... :shock: gleder meg til helg! :)

Det var jeg også da alarmen gikk 06:44, men jeg skal si jeg ble våken kjapt da det smalt utenfor soveromsvinduet. Det var han syklisten som ble kjørt ned i morges. Skal si det var guffent å se dem trekke pleddet over ansiktet hans...

70% 3.året

Grisebillig uansett. Jeg begynte å belage meg på å måtte betale 17k for min lille sak, men ble veldig fornøyd da jeg fikk forhandlet opp bonusen fra startnivået på 20 % til 50 % samt fikk bakt inn innbo og barn for totalt 12K i året.

Skrevet

Hvem ble kjørt ned? Han daua tydeligvis? Betaler 10 000 i året ca for Minien. Tror jeg betaler 2800 eller noe rundt der for E30'n... Ikke så verst det :)!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...