Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du rakk inn før meg Fredrik ;)

åja.... :oops::^o

Men skikkelig gøy å lese den tråden, særlig i starten mens de ennå ikke helt vet hva de har funnet..

Jeg leste faktisk nesten de 100 første sidene i en jafs, fullstendig hekta :D

Og som Fredrik sier, jobben de har lagt ned for å gjøre alt etter 1938 standard er så ufattelig at vi "vanlige" blir svimmel av mindre!

Bare det å sitte på dokumentasjon som ikke engang VW selv kan stille opp med er en bragd av en annen verden.

Hadde jeg hatt 10% av kunnskapen de gutta der har så hadde jeg sett på meg selv som genial..

Jeg også brukte laaang tid på å lese meg opp på prosjektet.. ufattelig for noe informasjon og kunnskap de sitter inne med de der!

Angående ski jump: 147m

Jeg hopper på det jevne over 140 meter, men klarer ikke stort mer. Forstår ikke hvordan de får til 160-ish?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra, fant hestene våres (9stk) luskende rundt huset klokka 03:00 på natta :roll:

(vrinska og hoppa rundt som noen idioter...)

Da ble det opp for å ta dem inn samt kappe til noen planker og fikse gjerdet... #-o

Flott start på morran! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har faktisk rett i det. Den minner også kraftig på nye A4. Har fått pristilbud på en Highlineutgave og ble rasket over mtp på hva som kommer av standardutstyr på den modellen i forhold til hva man betaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye jetta er en utrolig fin bil faktisk.

Og når man er inne på VW, var henta ikke mindre enn 2 golf 2 til bruttern i går, kjøpte begge som delebiler, men viste seg at den ene var nesten rustfri og faktisk ennå eu-godkjent, så den vil da bli bygget opp igjen.

Andre bilen derimot, som i grunn er min delebil, den var helt på trynet etter en krasj i tyskland i 98..

Hva de har tenkt på når de retta den skal gudene vite!!

Bakplata var revna fra bakluke til fanger, og kun sparkla over!

Men men, bruttern tar all 90 optikken fra den over på den andre så blir det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...