Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Slik skal ikke et lager se ut inni.

Dette har "stått seg ihjel".

1005240.jpeg

stått veldig lenge?

Bortimot et års tid tenker jeg.

Rotoren som henger i det lageret der veier ca. 1 tonn, og når båten hopper og rister, blir det mye lokal belastning dersom ikke sjiten får kjørt seg litt.

Vi brukte vel 3 dager på å bytte det lageret der. Er ikke så god plass når man henger 3 stk el-motorer som veier 3 tonn hver, inni pedestallen på en kran. ;)

Selvfølgelig er det ikke såpass som et løfteøye hverken i kranen eller i el-motoren.

Skrevet

m5288.jpg

Jeg tror du skal slite litt med dimensjonene på dekkene hvis du bruker 288 GTO felgene og ønsker tilsvarende stuk på bilen som på bildene. GTO felgene er 16" og 25/30 profil i kombinasjon med en bredde på 225 eller der omkring er ikke hyllevare for å si det på den måten.

Ferrari 288 GTO

1984_ferrari_288gto2.jpg

Ja, jeg er klar over at den har 16" så et ikke blir likt om man prøver i virkeligheten.

Men poenget var at den photoshoppen var helt utrolig fet, og at E28 kledde felgene utrolig godt! :)

Har man penger nok så får man laga de felgene vet du 8)

Skrevet

Jeg ville også sagt E30 sportsinteriør enkelt og greit fordi med Alpina så bør resten av bilen også være Alpina! Også det faktum at Alpina interiøret ikke er blandt de peneste på denna bilen men det er igjen en smaksak :)

Skrevet
Da har visst sjefen i huset her kjøpt seg VW Amarok! Knallfin bil til å ha opp og ned til hytta vi bygger! :D

Nå ble jeg litt usikker på hvem som var sjefen i huset...

Vel, det er da faren min :P Men, jeg er med på mye av det han bestemmer på når det kommer til biler. Han er glad i biler, men jeg må si jeg kan en del mer om utstyr de kommer med osv. Han prøverkjører og sier seg fornøyd. That's it.

Tja, en del. Men jeg liker 3dørs bedre altså! Hihi

Man får ny bil med mye utstyr til 250 tusen. Er jo ingen dårlig pris. Med rabatt synker man vel kanskje 10-20 til?

Men jeg sikler noe så gæli på e82 coupé.

Sikla på E82 og, helt klart. Men, det blir desverre for dyrt for de, og de jeg ser på har ikke det utstyret jeg vil ha osv osv. Tar tid å finne den RIKTIGE E82'en.

Fikk pris på 249 000, for en spell ny DS3, rød med svart tak, sorte felger, 110hk diesel, manuell osv. Ganske OK utstyrt. Kan jo legge på litt til.. Fikk 21 000 avslag faktisk. Så da kan jeg jo kaste på noe mer ustyr, og allikavel komme "billig" unna med ny bil. Men alt gjenstår å se når jeg får prøvekjørt den. Om jeg liker den eller ikke :)

Skal nok klare å få fiksa noe greit der serru :P Alt kommer til om den er noe god å kjøre, og om rattet er feit å holde i. Skal en del til for å slå M-rattet i E92'n, men det får enn se på. Fikk en GOD pris på den, og selgeren var sønn av en god kamerat av min far, så det blei en del prisavslag osv. Han sa det var en kanon artig bil å kjøre, og den eneste nye bilen han hadde klart å ligge på 3 hjul i svinger. Så, gleder meg til prøvekjøringa for å si det sånn.

Vil du virelig gå bort i fra BMW? Jeg hadde Audi i 2 år og kan i dag si at jeg tror jeg ikke kommer til å ha noe annet enn BMW! Kanskje en nummer to bil eller noe i framtiden kan være ett annet merke, men ellers så blir det BMW! Er ganske rart med da jeg bytta A6en i E90en så var det en veldig "komme hjem" følelse, trygt og gått! Har ikke hatt et eneste verkstede besøk så langt, med A6en så hadde jeg på like lang tid hatt 4 verkstedbesøk :wink:

Men når det gjelder Citroen så lager både de og Peugeot rasende fine biler om dagen, og serlig DS serien til Citroen er kul! Liker også den nye 508 :)

Har vel egentlig ikke lyst å gå vekk fra BMW, men det er nå morro å prøve noe nytt også.

Desverre så har jeg hatt altfor mange verkstedbesøk med E92'en, og det gjør at jeg mister lysta på en nyere BMW faktisk. Liker bedre eldre BMW'er, hvor du kan fikse ting selv om noe skjer. Skal ikke se bort ifra at jeg finner en fin, eldre BMW som jeg kan ha som "show-off" bil, og DS3'en da blir bruksbil. Selvom det første skal skje, er at den blir klaska i bakken, med mørkere lykter og ruter rundtom.

Har aldri likt Franske biler før, av en eller annen grunn. Men, de har virkelig kommet seg i det siste vil jeg si. Så en nyere Peugeot stasjonsvogn, i hvit. NYDELIG bil. Usikker hvilken type det var, men fin var den!

Og MADS: Alpina interiør :applause:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...